۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۰، ۱۵:۰۱

ماهنامه سوره اندیشه منتشر شد

ماهنامه سوره اندیشه منتشر شد

شماره جدید ماهنامه فرهنگی تحلیلی سوه اندیشه از سوی حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، این ماهنامه به بخشهای مختلفی چون سبک زندگی، نظام اجتماعی، نظریه اجتماعی، تفکر، هنر و ادب و تاریخ می‌پردازد.

عالمی دیگر آدمی دیگر اثر رضا داوری اردکانی، چیست یاران طریقت بعد از این تدبیر ما اثر صادق ذوفن، امریکای برهنه به قلم کاووس سید امامی و انقلاب دینی و انسان غربی اثر اسماعیل شفیعی سروستانی از جمله موضوعاتی هستند که در بخش سبک زندگی این نشریه مورد بررسی قرار گرفته‌اند.

نزاع گفتمانها در پس ساختارها اثر ابراهیم فیاض، فردایی دیگر به قلم مجید بهستانی، اصالت فضیلت یا اصالت قدرت؟ به قلم مهدی امیری و مکتب سیاسی اسلام نوشته نجف لک زایی موضوعاتی هستند که در بخش نظام اجتماعی این نشریه مورد بررسی و توجه قرار گرفته‌اند.

وجه مواجهه ما نوشته محمد خندان، انقلاب در نظریه‌های انقلاب به قلم احمد مهرشاد، گذر جامعه شناسی از گذر انقلابی ما اثر منوچهر آشتیانی و معمای انقلاب اسلامی در جهان معاصر به قلم حامد سروری برخی از مقالات منتشر شده در بخش نظریه اجتماعی این ماهنامه به شمار می‌روند.

انقلاب و فلسفه اثر مهدی ناظمی قره باغ، و اما عقل به قلم سعید زیباکلام، تأملی در افسانه استدلال اثر مسعود فروزنده، ولایت فقیه یا ولایت حکیم به قلم محمد مهدی میر باقری و ذکر و فکر اثر محمد رجبی برخی مقالاتی هستند که در بخش تفکر این نشریه مورد اهتمام بوده‌اند.

انقلاب و عالمی دیگر اثر محمد جواد صافیان، هنر رکن دین حنیف نوشته ایرج داداشی، هنر، سیاست و انقلاب اطلاعاتی به قلم ناصر فکوهی و هنر بی خرد اثر اسماعیل بنی اردلان برخی موضوعات مورد بررسی در بخش هنر و ادب به شمار می‌روند.

تذکر تاریخ اثر سیامک شمس، تاریخ نگاری اندیشه و نسبت آن با فلسفه تاریخ اثر عباس منوچهری، انقلاب و مردم نامه نویسی نوشته داریوش رحمانیان و تاریخ در پرده غیبت به قلم حکت الله ملاصالحی برخی از مقالاتی هستند که در حوزه تاریخ مورد بررسی قرار گرفته‌اند.

کد خبر 1312914

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha