۱۷ بهمن ۱۳۹۰، ۲۱:۵۳

حجت الاسلام کازرونی:

مصلای کرج با بهترین معماری به بنایی ماندگار تبدیل می شود

مصلای کرج با بهترین معماری به بنایی ماندگار تبدیل می شود

کرج - خبرگزاری مهر: امام جمعه کرج در دیدار با خبرنگاران خبرگزاری مهر، از اهتمام جدی خود و خیران برای تکمیل و تجهیز مصلای کرج خبر داد و گفت: این مصلی با بهترین معماری به بنایی ماندگار تبدیل خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، امام جمعه کرج از جمله مسئولان رسانه ای استان البرز است و امروز نیز با خبرنگاران خبرگزاری مهر البرز و مدیرکل تبلیغات استان به گپ و گفتی صمیمی نشست و از پتانسیلها و ضعفهای استان البرز گفت.

حجت الاسلام محسن کازرونی تاکید کرد: خبرها را هر روز پیگیری کرده و به زمان خبرها نیز توجه می کنم.

در ادامه این دیدار وی به موضوع مصلای شهر کرج اشاره کرد و از اهتمام جدی خود و خیران شهر برای اتمام مصلی خبر داد.

حجت الاسلام محسن کازرونی تاکید کرد: تلاش می کند مصلای کرج با بهترین معماری و تجهیز به سالنهای همایش، کاری ماندگار و یادگار از وی در کرج باشد.

همچنین در این دیدار سرپرست خبرگزاری مهر نیز گزارشی از اهم فعالیتهای این خبرگزاری در استان البرز ارائه کرد.

اعظم کریمی اظهار داشت: خبرگزاری مهر در عرصه اطلاع رسانی فرهنگی سعی کرده با دقت عمل و سرعت فراوان در انتشار اخبار اقدام به تحلیل محتوای مسائل فرهنگی و اجتماعی استان نماید.

وی با بیان اینکه سرعت و دقت دو محور مهم کاری در مجموعه مهر البرز است از به کارگیری نیروهای توانمند با تحصیلات مرتبط در این خبرگزاری خبر داد و این موضوع را نتیجه کار تیمی موفق این خبرگزاری برشمرد.

کریمی ادامه داد: گزارشهای انتقادی از مسائل گوناگون شهری با دید انتقاد سازنده و ارائه راهکار دیگر رویکرد این خبرگزاری در استان بوده است.

وی توجه به مناسبتهای ملی و مذهبی، تولید محتوا، خبر و گزارش در مناسبتهای گوناگون را از محورهای اصلی فعالیت های این خبرگزاری در استان توصیف کرد.

وی با قدردانی از حمایتهای معنوی اداره کل تبلیغات اسلامی البرز به بیان برخی مشکلات مشترک خبرنگاران استان در مطبوعات، خبرگزاریها و سایتهای خبری پرداخت و از امام جمعه درخواست کرد در صورت صلاحدید در نشستهای مشترک با مسئولان برای رفع موانع موجود بر سر راه اطلاع رسانی دقیق و به موقع در البرز چاره اندیشی کنند.

کریمی با تاکید بر توجه ویژه خبرگزاری مهر در پوشش به موقع اخبار خطبه های نماز جمعه پیشنهاد راه اندازی جایگاهی با امکانات ارسال خبر برای خبرنگاران در محل مصلا را مطرح کرد.

این پیشنهاد مورد توجه امام جمعه قرار گرفت و وی از همکاری ستاد برگزاری نماز جمعه در بخش آقایان برای در اختیار قرار دادن امکان ارسال خبر ان لاین خطبه های نماز جمعه و بهره مندی خبرنگاران خبر داد.

کد خبر 1527597

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha