۲۷ بهمن ۱۳۹۰، ۱۵:۴۱

کشتی قهرمانی آسیا -کره جنوبی/

بیابانگرد صاحب مدال نقره شد

بیابانگرد صاحب مدال نقره شد

فرنگی کار وزن 66 کیلوگرم کشورمان با شکست مقابل کشتی گیر چینی صاحب مدال نقره رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی بزرگسالان آسیا در کره جنوبی شد.

به گزارش خبرنگارمهر، در ادامه این رقابت‌ها که از ظهر امروز پنجشنبه به وقت محلی در شهر گومی کره جنوبی آغاز شده است، افشین بیابانگرد فرنگی کار کشورمان با شکست مقابل "پان ژنگ" از چین به مدال نقره بسنده کرد.

براین اساس، افشین بیابانگرد در وزن 66 کیلوگرم که در دور نخست استراحت داشت در دور دوم و مرحله یک چهارم نهایی مقابل "جانگ کیو یان" از کره جنوبی با نتیجه یک بر صفر و 2 بر صفر به پیروزی رسید، وی در مرحله نیمه نهایی "پوگودین" کشتی گیر سرشناس ازبکستانی را مغلوب کرد. بیابانگرد در دیدار فینال در سه تایم با نتیجه 2 بر 2 مقابل "پان ژنگ" از چین مغلوب شد و مدال نقره آسیا را بر گردن آویخت.

براین اساس حبیب الله اخلاقی در وزن 84 کیلوگرم و هادی علیزاده در وزن 74 کیلوگرم تا دقایقی دیگر برای کسب مدال طلا به مصاف حریفان خود می‌روند. حمید زارع و محسن حاجی‌پور در اوزان 60 و 55 کیلوگرم نیز از دور مسابقات کنار رفتند.

مبارزات کشتی گیران در اوزان 96 و 120 کیلوگرم مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا فردا برگزار می‌شود که داود گیل نیرنگ و محمد قربانی به مصاف حریفان خود خواهند رفت.

کد خبر 1535595

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha