۱۴ دی ۱۳۹۱، ۹:۴۷

علیزاده در گفتگو با مهر:

صحرایی و سالاری مربیان تیم ملی کاتا جودو شدند

صحرایی و سالاری مربیان تیم ملی کاتا جودو شدند

قم - خبرگزاری مهر: سرپرست هیئت جودو و کوراش استان قم از انتخاب دو تن از کاتاروهای قمی به عنوان مربیان تیم ملی کاتا جودو کشورمان خبر داد.

سعید علیزاده در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: با حکم رئیس فدراسیون جودو و کوراش کشورمان اعضای کادر فنی تیم ملی کاتا معرفی شدند و در احکامی که به همین منظور از سوی رئیس فدراسیون جودو برای معرفی مربیان فرم های مختلف تیم ملی کاتا صادر شد، دو تن از کاتاروهای شایسته قم نیز حضور دارند.

وی افزود: محمدحسن سالاری و محمدرضا صحرایی دو کاتاروی ارزنده و پرافتخار قمی هستند که در کنار چند چهره سرشناس دیگر کاتا جودو کشورمان، این تیم را در بخش های مختلف برای حضور در پیکارهای مهم برون مرزی سال 2013 آماده خواهند کرد.

سرپرست هیئت جودو و کوراش استان قم افزود: تیم ملی کاتا جودو کشورمان در رشته های کمیه نوکاتا، کاتا مه نو کاتا، جو نو کاتا، ناگه نو کاتا و گوشین جوتسو با حضور مربیان مطرح کشور به رقابت های جهانی و آسیایی اعزام خواهد شد.

وی با اشاره به اسامی مربیان تیم ملی کاتا جودو، اضافه کرد: بر همین اساس جعفر علی قادری به عنوان مربی اختصاصی تیم ملی کاتا در بخش کیمه نوکاتا معرفی شد در حالی که مجتبی باجلان مربی اختصاصی تیم ملی کاتا در بخش کاتامه نوکاتا خواهد بود.

علیزاده بیان داشت: یکی از مربیان شایسته جودو قم یعنی محمدحسن سالاری مربی اختصاصی تیم ملی کاتا در بخش جونوکاتا شد در حالی که محمدعلی نودهی مربی اختصاصی تیم ملی کاتا در بخش ناگه نوکاتا خواهد بود و محمدرضا صحرایی دیگر کاتا جودوکار شایسته قم مربی اختصاصی تیم ملی کاتا در بخش گوشین جوتسو کاتا معرفی شده است.

وی با بیان اینکه سالاری و صحرایی به مدت یک سال به عنوان مربیان تیم ملی کاتا جودو منصوب شدند، اضافه کرد: قطعا با سعی و تلاش و هماهنگی کاملی که مربیان توانمند کاتا جودو قم با مدیر و ناظر تیم‌های ملی خواهند داشت شرایط رشد و توسعه کاتا جودو به ویژه در عرصه قهرمانی فراهم خواهد شد.

رئیس هیئت جودو و کوراش استان قم با اشاره به سوابق درخشان این دو کاتاروی قمی افزود: سالاری و صحرایی که سال‌های زیادی است در این رشته ورزشی فعالیت می‌کنند از جمله زوج‌های مطرح کاتا جودوی کشورمان به شمار می‌روند، در جام جهانی آلمان در رشته جو نو کاتا نماینده تیم اعزامی کشورمان بودند که نایب قهرمان جهان شدند.

وی بیان کرد: در رشته جونو کاتای مسابقات کاتا جودوی قهرمانی جهان در فرانکفورت آلمان، محمدحسن سالاری و محمدرضا صحرایی که با کسب سرگروهی به مرحله نهایی رسیده بودند یک مدال نقره ارزشمند برای کشورمان به دست آوردند.

علیزاده با اشاره به سوابق درخشان کاتاروهای قمی در مسابقات کشوری و جهانی ابراز داشت: در کنار سال‌ها درخشش و موفقیت صحرایی و سالاری در مسابقات مختلف کشوری، این دو کاتارو دو دوره متوالی در مسابقات جهانی فرانسه و مجارستان نیز کسب افتخار کردند.

سرپرست هیئت جودو و کوراس استان قم تصریح کرد: مسابقات جهانی فرانسه در سال 2009 نخستین بار برگزار شد و بالطبع نخستین تجربه کاتاروهای قمی نیز بود که در آن سالاری و صحرایی درخشش خوبی داشتند و مقام هفتم جهان را کسب کردند.

وی عنوان داشت: این در حالی است که مسابقات جهانی سال 89 در کشور مجارستان برگزار شد و محمدحسن سالاری و محمدرضا صحرایی توانستند عنوان سوم جهان را از آن خود کرده و مقامی ارزشمند را برای خود و کشورمان رقم بزنند.
 

کد خبر 1782752

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha