۱۹ اردیبهشت ۱۳۸۴، ۱۵:۵۸

ترميناتور 4 هم ساخته مي شود

خاطرات آقاي فرماندار، شوارتزنگر از دوران كودكي

آرنولد شوارتزنگر، بازيگر سابق و سياستمدار فعلي، در نطق راديويي هفتگي خود كه اين هفته مصادف با روز مادر شده بود، از زحمات مادرش در دوران كودكي خود تقدير كرد.

به گزارش خبرنگار سينمايي خبرگزاري مهر، فرماندار كاليفرنيا كه هر شنبه با ساكنان ايالت تحت مديريت خود سخن مي گويد، در دومين يكشنبه ماه مي و همزمان با روز مادر در ايالات متحده از دوراني گفت كه مادرش او را درون كوله پشتي مي گذاشت و براي رساندن به پزشك ساعت ها راه مي رفت. آرنولد گفت: "ما در منطقه اي كوهستاني در اتريش زندگي مي كرديم و رفتن به پيش پزشك مستلزم حداقل يك ساعت و نيم پياده روي در معابر كوهستاني بود."
فرماندار جمهوري خواه قدرتمندترين ايالت امريكا در ادامه نطق خود افزود: "براي مادرم فرقي نمي كرد كه از آسمان باران مي بارد يا برف. او اصلاً توجهي به سرماي سوزان كوهستان هم نمي كرد و همه تلاشش، مراقبت از من بود. كاري هر چند كوچك براي مادران خود انجام دهيد. نمي گويم برايشان الماس و جواهر بخريد. فقط لحظاتي كنار آنها بنشينيد."
ستاره عضلاني سينماي اكشن هاليوود در حالي امسال خاطرات دوران كودكي خود را از مادرش اورليا نقل كرد كه معمولاً در مصاحبه ها و سخنراني هاي خود بيشتر از پدرش حرف مي زند. پدر آرنولد در اتريش رييس پليس است و مادرش در سال 1998 از دنيا رفته است.
از سوي ديگر خبر مي رسد كه با تعويق يكي دو ساله پروژه "ترميناتور 4"، شوارتزنگر اين فرصت را خواهد يافت تا با آمادگي كامل و فارغ از دنياي سياست براي چهارمين بار نقش خود را در اين سري از فيلم ها ايفا كند. گفته مي شود "ترميناتور 4" با حضور همان بازيگران قسمت سوم يعني نيك استال و كلر دنس مقابل دوربين مي رود و به احتمال زياد اواخر سال 2007 يا اوايل 2008 اكران مي شود. گرچه سازندگان فيلم در تلاش هستند رضايت آرنولد را از همين حالا براي حضور در آن جلب كنند.
کد خبر 181324

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha