۲ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۷:۲۷

کشتی آزاد قهرمانی آسیا – هند؛

مدال‌های برنز تاتاری و اکبری در روز بی‌طلایی کشتی آزاد ایران

مدال‌های برنز تاتاری و اکبری در روز بی‌طلایی کشتی آزاد ایران

نمایندگان اوزان 74 و 96 کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد ایران موفق شدند با شکست حریفان خود در دیدار رده بندی، مدال برنز رقابتهای قهرمانی آسیا را بر گردن آویزند.

به گزار ش خبرگزاری مهر، عزت الله اکبری آزادکار وزن 74 کیلوگرم کشورمان با پیروزی در برابر کشتی گیر تاجیکستانی، به مدال برنز رقابتهای کشتی آزاد قهرمانی بزرگسالان آسیا دست یافت.وی پیش از این دیدار با کسب پیروزی مقابل کشتی گیرانی از ترکمنستان و هند و شکست مقابل نماینده چین به دیدار رده بندی راه یافته بود.

در وزن 96 کیلوگرم نیز حامد تاتاری در دیدار رده بندی مقابل توش پولاتف از ازبکستان قرارگرفت و در دو وقت متوالی و با نتایج یک بر صفر و 4 بر صفر به پیروزی رسید و مدال برنز رقابتهای قهرمانی آسیا را از آن خود کرد. وی که از ظهر امروز وارد میدان شده بود ابتدا با پیروزی مقابل حریف ژاپنی به دور بعد رفت، اما در دیدار بعدی مغلوب نماینده کره جنوبی تا بدین ترتیب شانس خود را در دیدار رده بندی برای مدال برنز محک بزند.

رقابتهای کشتی آزاد قهرمانی سال 2013 بزرگسالان آسیا که به مدت سه روز در ورزشگاه ˈایندیرا گاندیˈ شهر دهلی نو پایتخت هندوستان برگزار می شود، عصر امروز (دوشنبه) به پایان می رسد.
 

کد خبر 2038408

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha