۲ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۷:۳۸

کشتی آزاد قهرمانی آسیا - هند؛

محمد یوسفی از دور رقابتها کنار رفت

محمد یوسفی از دور رقابتها کنار رفت

نماینده وزن 66 کیلوگرم تیم ملی کشتی ایران با توجه به شکست در گروه بازنده‌های مسابقات قهرمانی آسیا از دستیابی به مدال بازماند.

به گزارش خبرنگار مهر، روز سوم مسابقات كشتي آزاد قهرماني آسيا از بعد از ظهر امروز دوشنبه با برگزاري مسابقات اوزان 66، 74، 84 و 96 كيلوگرم در سالن اينديريا گاندي شهر دهلي نو آغاز شد که طی آن محمد یوسفی در وزن 66 کیلوگرم نتوانست به مدال دست یابد.

بر اين اساس محمد يوسفي در دور نخست با نتايج 1- 3، 4- 3 و 5-2 امانديك باكيف از قزاقستان را شكست داد، اما در در دور بعد مقابل مانداراخان گانزوريك از مغولستان در سه تايم و با نتايج صفر- 2، 4-4 و 1-4 مغلوب شد. البته با توجه به حضور اين كشتي گير در ديدار فينال، يوسفي به گروه شانس مجدد راه يافت، اما در اين مرحله مقابل توشينوري ايشيدا از ژاپن با نتیجه صفر بر یک و صفر بر 2  مغلوب شد و از دور رقابتها کنار رفت. در اين وزن آميت كومار از هند و گانزوريك از مغولستان فيناليست شدند.

بنا بر این گزارش حامد تاتاری و عزت اله اکبری آزادکاران اوزان 96 و 74 کیلوگرم تیم ملی کشتی ایران عصر امروز موفق شدند با پیروزی در دیدار رده بندی به مدال برنز دست یابند.

کد خبر 2038431

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha