۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۴:۲۸

در جشنواره تجلیل از کارگران نمونه:

کارگران نقش اصلی را در فرایند تولید برعهده دارند

کارگران نقش اصلی را در فرایند تولید برعهده دارند

اراک - خبرگزاری مهر: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی گفت: کارگران نقش اصلی را در فرایند تولید برعهده دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، ناصر شیخی ظهر چهارشنبه در جشنواره تجلیل از کارگران نمونه استان مرکزی در سالن همایش دانشکده فنی و حرفه ای اراک افزود: هفته کارگر فرصتی برای تجلی نقش و جایگاه بی بدیل کار و کارگر در تحقق حماسه سیاسی و اقتصادی و تجدید پیمان برای منصه ظهور رساندن فرمان الهی مقام معظم رهبری است.

وی بیان کرد: کارگران در رشد و توسعه اقتصادی کشور، از نقش و جایگاه ویژه ای برخوردارند و بدون شک هدف از رشد و توسعه اقتصادی و اجتماعی در هر کشوری فراهم ساختن رفاه مادی و معنوی برای مردم آن سرزمین از طریق تامین نیازها و توجه به زندگی، بهبود فضای کسب و کار و کرامت آنها است.

رئیس کمیته اجرایی جشنواره تجلیل از کارگران نمونه استان مرکزی ادامه داد: بی تردید رمز پیشرفت و توسعه پایدار یک کشور و یک تمدن در تجلی استعدادها و سرمایه انسانی ساعی و کارآمد و اندیشه خلاق و نبوغ سرشار است و کارگر به عنوان نیروی محرکه چرخه اقتصاد، نقش برجسته ای را در این عرصه دارد.

وی با بیان اینکه تحقق حماسه سیاسی و اقتصادی مستلزم حضوری جهاد گونه است خاطرنشان ساخت: قشر کارگری باید در تحقق منویات مقام معظم رهبری حضور خود را در هر دو عرصه سیاسی و اقتصادی به منصه ظهور برساند.

شیخی ادامه داد: خوشبختانه امسال یک کارگر مرد و یک کارگر زن از استان مرکزی به عنوان کارگر نمونه کشوری برگزیده شده اند که در همایش کشوری توسط رئیس جمهور از آنها تجلیل شد.

گفتنی است در پایان از 32 کارگر نمونه استانی تجلیل و تقدیر شد.

کد خبر 2044979

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha