۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۲۰:۳۸

اسكوئي :

کارگران ماشین سازی اراک با بهبود در روند کار به مرحله نمونه کشوری راه یافتند

کارگران ماشین سازی اراک با بهبود در روند کار به مرحله نمونه کشوری راه یافتند

اراک - خبرگزاری مهر: مدیرعامل شرکت ماشین سازی اراک گفت: کارگران ماشین سازی اراک با بهبود در روند کار و خلاقیت خود به مرحله نمونه کشوری کارگران کشور راه یافتند.

به گزارش خبرگزاری مهر، رسول بهمني اسكوئي با اشاره به موفقیت های این شرکت  در عرصه صنعت سنگين افزود: دو تن از مهندسین این شرکت با ارائه روش جوشكاري نفوذي با حذف عملBack chipping و بررسي اثر متغيرهاي جوشكاري زير پودري بر سطح مقطع جوش به مرحله كشوري كارگـران نمونه سال 1391 راه یافتند.

وی ضمن قدر دانی از تلاش مهندس بابك رونقي و داود جابري اظهارداشت: راه یابی دو تن از کارگران نمونه ماشین سازی اراک به مرحله کشوری افتخاری است فراموش نشدنی که در کارنامه درخشان شرکت ماشین سازی اراک به ثبت رسید.

اسكوئي اظهارداشت : كسب عنوان كارگـر نمونه استان مركزي در سال 1391 توسط علي مستعلي در عرصه طراحي ، ساخت و نصب دستگاه تزريق مواد آلياژي به كوره هاي ذوب و ساخـت دستگاه تصفيه غبارهاي شات بلاست كارگاه تميزكاري از دیگر موفقیت های این شرکت می باشداست.

وی خاطرنشان کرد: این موفقیت در كارنامه درخشان شركت ماشين سازي اراك و جامعه صنعت سنگين كشورتوسط تلاش همکاران کارگر به ثبت رسيده است.

کد خبر 2053435

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha