۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۹:۳۱

امیرسلیمانی اعلام کرد:

100 هزار متر مربع از محلات محروم آمل آسفالت می شود

100 هزار متر مربع از محلات محروم آمل آسفالت می شود

آمل - خبرگزاری مهر: شهردار آمل گفت: آسفالت 100 هزار متر مربع از محلات محروم آمل در دستور کار شهرداری آمل قرار گرفته است.

احمد امیرسلیمانی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اينكه توسعه عمران شهري به عنوان يك اولويت در دستور برنامه هاي شوراي اسلامي شهر و شهرداري آمل قرار دارد، اظهار داشت: توسعه خدمات‌رسانی به مردم و افزایش خدمات شهری یکی از مهم‌ترین وظایف مسئولان بوده و بر اساس تمهیدات اندیشیده شده و با توجه به اختصاص اعتبارات ويژه در بودجه سالجاري، طرح نهضت آسفالت  با جدیت اجرا خواهد شد.

شهردار آمل افزود: برای تغییر چهره شهر آمل در تمام حوزه ها باید زمینه را برای جذب درآمدهای پایدار فراهم کرد و انتظار می رود که شهرداری در این بخش پیشنهادات و برنامه های مناسبی را برای تصویب به شورا ارائه کند.ا

وی بیان داشت: در طرح نهضت آسفالت 200 هزار متر مربع آسفالت بر اساس اولويت بندي در محلات این شهر تا پایان امسال انجام خواهد شد که از اين ميزان 100 هزار متر مربع دیگر در مناطق و محلات پرتردد اجرا خواهد شد.

وی اضافه کرد: طرح نهضت آسفالت در شهر آمل معابر اصلي و فرعي در اين شهر به منظور خدمات‌رسانی بیشتر به مردم در سالجاری با جديت دنبال مي شود.

شهردار آمل، عملیات روکش و اجرای آسفالت معابر شهر را یکی از اولویت های نیاز شهری برای تامین رفاه حال شهروندان عنوان كرد و ادامه داد: آسفالت مناسب خيابان ها و معابر شهر يكي از خواسته هاي بحق شهروندان از شهرداري است و يكي از مهم ترين ويژگي هاي يك شهر زيبا وضعيت آسفالت خيابان ها و معابر شهري است و تاثير زيادي بر زیبایی های شهر دارد.

امیرسلیماني افزود: تسهيل در عبور و مرور شهروندان ، بهسازي و زيباسازي محيط شهري از مهم ترين اهداف اين طرح است و برنامه ريزي ها بر اين است تا شهروندان به هنگام عبور و مرور رفاه بيشتري داشته باشند.

شهر آمل بیش از 250 هزار نفر جمعیت دارد.
 

کد خبر 2047237

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha