۲۷ خرداد ۱۳۹۲، ۱۶:۳۶

منتقمی خبر داد:

هامبورگ سال دیگر به تهران می‌آید/ پرسپولیس سال 2015 در آلمان

هامبورگ سال دیگر به تهران می‌آید/ پرسپولیس سال 2015 در آلمان

قائم مقام باشگاه پرسپولیس گفت: باشگاه هامبورگ موافقت خود را برای بازی دوستانه با پرسپولیس در تهران در سال 2014 اعلام کرد و این باشگاه از ما خواست در سال 2015 در تورنمنت بین‌المللی هامبورگ شرکت کنیم.

به گزارش خبرگزاری مهر، بهروز منتقمی درباره برگزاری دیدار خداحافظی مهدی مهدوی کیا با بیان مطلب فوق اظهار داشت: با توجه به دستورالعمل محمد رویانیان مبنی بر انجام یک بازی دوستانه برای بازی خداحافظی و تجلیل از  مهدی مهدوی‌کیا بازیکن و کاپیتان با اخلاق و ارزشمند پرسپولیس و افتخار تیم ملی و سرمایه بزرگ فوتبال ایران به اتفاق امیر علی حسینی مدیر روابط بین‌الملل باشگاه و همراه با گودرزی نماینده شرکت ارتباط گستر قهرمان به هامبورگ آلمان سفر کردیم که در جریان این سفر با آقای نیکولاس نماینده باشگاه هامبورگ و همچنین مسئول تدارکات بازی‌های هامبورگ  در هتل «گاست ورک» این شهر مذاکرات مفصلی انجام دادیم.

وی ادامه داد: در این نشست پس از مذاکرات به عمل آمده و ارائه نظرات و دیدگاه‌های متقابل نمایندگان دو باشگاه، طرف آلمانی آمادگی و موافقت خود برای حضور در تهران و بازی با تیم فوتبال پرسپولیس در سال 2014 را اعلام کرد.

طبق اعلام منتقمی، نمایندگان باشگاه هامبورگ همچنین اعلام کرده‌اند همه ساله تورنمنتی در شهر هامبورگ برگزار می‌شود. با توجه به اینکه قرار است در سال 2014 فقط تیم‌های آلمانی در این تورنمنت حضور پیدا کنند، از باشگاه پرسپولیس دعوت به عمل آمده که در سال 2015 در این تورنمنت که به شکل بین‌المللی برگزار می شود، شرکت کند.

قائم مقام پرسپولیس تصریح کرد: البته برای انجام بازی دوستانه در تهران آنچه مد نظر باشگاه پرسپولیس قرار داشت و دارد این است که بازی در سال 2013 و حداکثر در نیم فصل بوندس لیگا برگزار شود. نمایندگان هامبورگ اعلام کردند با توجه به بسته شدن برنامه سال 2013 برای آنها چنین امکانی وجود ندارد اما ما هنوز امیدواریم با ادامه مذاکرات، طرف آلمانی را مجاب به بررسی بیشتر کرده تا امکان انتقال زمان بازی از سال 2014 به سال 2013 و حداکثر ظرف دو ماه آینده بررسی شود.

"مذاکرات ما با باشگاه هامبورگ فقط معطوف به انجام این بازی‌ها نبود و صحبت‌های خوبی درباره گسترش همکاری‌ بین دو باشگاه صورت گرفت". منتقمی با بیان این مطلب خاطرنشان کرد: برگزاری اردوهای کوتاه مدت در دو کشور، اعزام بازیکن برای آموزش، اعزام مربی برای شرکت در کارگاه‌های آموزشی، استفاده از تجارب، تخصص و امکانات باشگاه آلمانی بویژه در حوزه آکادمی فوتبال، انتقال بازیکن و مشارکت در برنامه‌های اقتصادی و همچنین امور خیریه که از علایق دو باشگاه عنوان شد از موارد مورد بحث بودند که توافق‌هایی درباره آنها صورت گرفت.

قائم مقام پرسپولیس درباره تعهدات باشگاه پرسپولیس برای سفر تیم هامبورگ به ایران گفت: در این ارتباط صحبت‌های مفصلی صورت گرفت و باشگاه پرسپولیس آمادگی خود را برای فراهم آوردن کلیه شرایط و امکانات جهت سفر تیم هامبورگ و انجام بازی در تهران اعلام کرده است. در همین ارتباط جلسه دیگری هم بین مهدی مهدوی‌کیا و این باشگاه آلمانی صورت می‌گیرد تا این پروژه را یاری کند.

منتقمی در پایان با تشکر از شرکت ارتباط گستر قهرمان افزود: امیدواریم با انجام این بازی، هم یک دیدار دوستانه در خور شأن باشگاه پرسپولیس و هواداران میلیونی آن و هم تجلیلی شایسته از مهدی مهدوی‌کیا صورت بگیرد که هم از نظر فنی و هم از نظر اخلاقی در میادین ورزشی یک الگو و مایه افتخار این باشگاه، فوتبال و کل ورزش ایران بوده است. همچنین گسترش همکاری‌ها بین دو باشگاه در راستای برنامه‌های توسعه‌ای باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس که مد نظر هیأت مدیره و شخص مدیر عامل است، فرصت‌های خوبی را برای حرکت سریعتر در جهت حرفه‌ای‌گری و تبدیل شدن پرسپولیس به یک باشگاه واقعی ایفا خواهد کرد.
 

کد خبر 2078943

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha