۱۰ تیر ۱۳۹۲، ۰:۲۷

بهروز منتقمی در گفتگو با مهر:

تغییرات مدیریتی می‌توانست به پرسپولیس ضربه بزند/ با قدرت کارها پیش می‌رود

تغییرات مدیریتی می‌توانست به پرسپولیس ضربه بزند/ با قدرت کارها پیش می‌رود

قائم مقام باشگاه پرسپولیس با اشاره به اینکه تغییرات مدیریتی می‌توانست به باشگاه و تیم فوتبال آن ضربه بزند، گفت: باید نشستی را با مسئولان باشگاه ذوب‌آهن در خصوص وضعیت قاسم حدادی‌‎فر و پیام صادقیان برگزار کنیم.

بهروز منتقمی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص انتخابش به عنوان سخنگوی باشگاه پرسپولیس ضمن بیان مطلب فوق گفت: مسئولیت اطلاع رسانی صحیح، مسئولیت جدیدی است که از سوی سردار رویانیان به بنده واگذار شده و امیدوارم بتوانم مجموعه اطلاعات را به موقع در اختیار رسانه‌ها و هواداران قرار دهم.

وی با اشاره به نشست‌های روزهای اخیر رویانیان با مدیران و معاونان این باشگاه اظهار داشت: در این نشست‌ها مقرر شد با قدرت کارها ادامه یابد، ضمن اینکه بنده در کنار پیگیری امور مربوط به دانشگاه، تیم، آکادمی، تیم های پایه و... وظیفه سخنگویی را هم انجام خواهم داد که در این زمینه قرار است اخبار از طریق من رصد، پیگیری و اطلاع رسانی شود.

قائم مقام و سخنگوی باشگاه پرسپولیس همچنین افزود: عزم سردار رویانیان برای ادامه فعالیت در پرسپولیس جدی بوده و ایشان مصمم است برنامه‌های اجرایی را به بهترین شکل پیش ببرد.

بهروز منتقمی

وی همچنین خاطرنشان کرد: لغو شدن تغییرات مدیریتی صددرصد به سود باشگاه پرسپولیس است زیرا تغییرات مدیریتی در مقطعی که به آغاز مسابقات زمان اندکی باقی مانده است، می‌توانست به باشگاه و تیم فوتبال آن ضربه بزند.

منتقمی صحبت‌هایش را اینگونه ادامه داد: علی دایی برنامه‌های آماده‌سازی تیم را با هماهنگی آقای رویانیان تا به امروز پیش برده و ممکن بود این تغییرات باعث شود مجموعه پرسپولیس به نتایج مثبت مدنظرشان نرسند، موضوعی که باعث نگرانی همه شده بود.

وی در مورد اینکه تابه این لحظه اکثر بازیکنان جذب شده نفرات جوانی هستند و ممکن است و آیا آنها می توانند به تیم کمک کنند، اظهار داشت: دایی تجربیات لازم برای جذب بازیکنان و هدایت تیم را دارد، قطعا ایشان با برنامه خواستار جذب نفرات جدید شدند، ضمن اینکه بازیکنان دیگر داخلی و خارجی هم به تیم اضافه خواهند شد.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس در پایان در مورد اینکه هنوز مشکل دهنوی حل نشده، باشگاه پرسپولیس سر انتقال قاسم حدادی‌فر و پیام صادقیان با باشگاه ذوب‌آهن به مشکل خورده است، گفت: ابتدا باید به باشگاه ذوب‌آهن برای ماندن در لیگ برتر تبریک بگویم، در ثانی هم اعلام می‌کنم باید با مسئولان باشگاه ذوب‌هن نشستی را برگزار کنیم تا در این خصوص با همدیگر به تفاهم برسیم، ضمن اینکه در خصوص دهنوی هم تابع رأی کمیته انضباطی خواهیم بود.

کد خبر 2087131

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha