۲۷ مرداد ۱۳۹۲، ۷:۴۹

برای حضور در المپیک هنرهای رزمی؛

رجلی به اردوی تیم ملی تکواندو دعوت شد/ ترکیب امروز مشخص می‌شود

رجلی به اردوی تیم ملی تکواندو دعوت شد/ ترکیب امروز مشخص می‌شود

تمرینات تیم ملی تکواندو برای حضور در بازیهای هنرهای رزمی در حالی  با حضور یک تکواندوکار جدید در خانه تکواندو آغاز شد که فدراسیون می بایست اسامی شش تکواندوکار اعزامی به این دوره از مسابقات را تا روز دوشنبه به کمیته ملی المپیک معرفی کند. 

به گزارش خبرنگار مهر، اردوی  آماده سازی تیم ملی تکواندو برای حضور در المپیک هنرهای رزمی روز شنبه در آکادمی ملی تکواندو زیر نظر مرتضی کریمی آغاز شد. پوریا عرفانیان، مجید رجبی، فرزاد عبداللهی، مسعود حجی زواره، علیرضا نصرآزادانی و بهنام اسبقی تکواندوکاران دعوت شده به اردو این اردو بودند که کادر فنی این تیم از کوروش رجلی نیز برای حضور در تمرینات این تیم دعوت کرد.
 
کوروش رجلی که سال 2011 مدال برنز جهان را کسب کرد، سال گذشته تلاش زیادی در اردوی تیم ملی داشت و به دلیل آسیب دیدگی موفق به حضور در مسابقات قهرمانی جهان نشد. وی در سه دوره المپیک نیز در اردوی تیم ملی حضور داشت ولی هیچگاه به حق خود در تکواندو نرسید.
 
وی در گفتگو با خبرنگار مهر در این مورد گفت: همواره برای اعتلای تکواندو ایران تلاش کرده ام و اکنون نیز با رفع مشکل آسیب دیدگی تمرینات منظمی را پیگیری کرده و امیدوارم بتوانم به تیم ملی کمک کنم. از کادر فنی تشکر می کنم که یکبار دیگر این فرصت را به من داد در اردوی تیم ملی حاضر باشم. تلاش می کنم تا از این فرصت بهترین بهره را برده و یکبار دیگر به ترکیب ثابت تیم ملی بازگردم.
 
 
دومین دوره المپیک هنرهای رزمی اواخر مهرماه به میزبانی روسیه در سن پترزبورگ برگزار می شود.
 
کد خبر 2117482

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha