۲۹ مهر ۱۳۹۲، ۹:۴۵

المپیک هنرهای رزمی- روسیه؛

تکواندوکاران راهی سن پترزبورگ شد/ قضاوت اربابی و 17 داور 

تکواندوکاران راهی سن پترزبورگ شد/ قضاوت اربابی و 17 داور 

اعضای تیم ملی تکواندو برای حضور در المپیک هنرهای رزمی بامداد امروز تهران را به مقصد سن پترزبورگ ترک کردند. 

به گزارش خبرنگار مهر، دومين دوره  بازیهای مبارزه ای (کامبت گیمز)  از 26 مهرماه در سن پترز بورگ روسیه آغاز شده و تا 5 آبان ماه ادامه خواهد داشت. رقابتهاي تكواندو اين دوره از مسابقات از يكم آبان ماه به مدت 2 روز و در دو بخش بانوان و آقايان پيگيري مي شود كه به منظور برگزاري هرچه بهتر اين دوره از مسابقات،‌ از تيم هاي برتر رقابتهاي كاپ جهاني 2012 براي حضور دعوت شد.
 
تيم ملي تكواندو كشورمان با تركيب محمد كاظمي، ‌بهنام اسبقي،‌ عليرضا نصر آزاداني،‌ مسعود حجي زواره، فرزاد عبدالهي و كوروش رجلي با هدایت مرتضي كريمي و هادي افشار به منظور حضور در اين دوره از مسابقات، ساعت 4:40 صبح امروز دوشنبه بيست و نهم مهرماه راهي روسيه شدند. 
 
 
بنا بر تصميم مسئولان برگزاري رقابتها،‌ تكواندوكاران شركت كننده در اين دوره از مسابقات به صورت تيمي و با استفاده از هوگوی الکترونیکی با يكديگر به رقابت مي پردازند. در دومين دوره رقابتهاي تكواندو كامبت گيمز تيم هاي شركت كننده در بخش آقايان و متشكل از 6 و 5 تكواندوكار بايد در مجموع و به ترتيب 432 و 360 كيلوگرم باشند.
 
اما در میان داوران این دوره از مسابقات یک نماینده هم از ایران حضور دارد. فدراسیون جهانی تکواندو نام 18 داور را برای قضاوت در این دوره از رقابتها اعلام کرده که شهرام اربابی نیز از ایران دعوت شده است.  اربابی با قضاوت در دو دوره متوالی المپیک و مسابقات جهانی هم اکنون یکی از بهترین داوران تکواندو جهان محسوب مي شود.
 
داورانی از کشورهای انگلستان، لبنان، آروبا، صربستان، آمریکا، فرانسه، کاستاریکا، مکزیک، اردن، بلژیک، کره‌جنوبی،کانادا، برزیل، ونزوئلا و سوئد بنا بر اعلام فدراسيون جهاني تكواندو در اين دوره از مسابقات حضور دارند.
 
کد خبر 2159226

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha