۹ مهر ۱۳۹۲، ۱۸:۴۰

علی پور عنوان کرد:

پنج میلیارد ریال اعتبار به تکمیل پروژه مجتمع فرهنگی و هنری گچساران اختصاص یافت

پنج میلیارد ریال اعتبار به تکمیل پروژه مجتمع فرهنگی و هنری گچساران اختصاص یافت

گچساران – خبرگزاری مهر: رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران گفت: پنج میلیارد ریال برای تکمیل پروژه مجتمع فرهنگی و هنری این شهرستان اختصاص یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، سید زمان علی پور ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: تاکنون برای ساخت این مجتمع ۲۱میلیارد ریال هزینه شده است اما اکنون ساخت این پروژه به دلیل کمبود اعتبار تعطیل شده است.

وی بیان داشت: این مجتمع فرهنگی و هنری دارای سه ساختمان جداگانه پنج، سه و دو طبقه است که کار ساخت آن در دو فاز جداگانه در سال ۸۳ آغاز شده است.

علی پور مساحت کلی پروژه را ۹ هزار و ۶۰۰ متر مربع عنوان کرد و گفت: کار ساخت فاز نخست این پروژه ۸۰درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

رئیس ارشاد گچساران اظهار داشت: زیربنای این مجتمع سه هزار و ۴۰۰ متر مربع است که در آن امکاناتی همچون سالن آمفی تئاتر، کتابخانه و... برای شهروندان و هنرمندان این شهرستان در نظر گرفته شده است.

علی پور تصریح کرد: تکمیل هر چه سریع تر مجتمع فرهنگی و هنری گچساران همکاری همه مسئولان و دستگاه ها را می طلبد.

وی بیان داشت: وجود مجتمع فرهنگی و هنری در این شهرستان نیاز ضروری همه شهروندان و هنرمندان است.

علی پور افزود: این مجتمع در صورت تکمیل شدن می تواند بسیاری از نیازهای فرهنگی و هنری مردم به ویژه جوانان گچساران را برطرف کند.

توزیع 4500 جلد کتاب در بین مدارس و کانونهای مساجد

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران همچنین از توزیع چهار هزار و ۵۰۰ جلد کتاب میان مدارس و کانونهای مساجد این شهرستان خبر داد و گفت: این کتابها در زمینه های مذهبی، فرهنگی، اجتماعی و علمی در اختیار کانونها و مدارس قرار گرفت.

علی پور افزود: این امر در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و استفاده بهینه شهروندان از کتاب و در دسترس بودن این محصول ارزشمند فرهنگی انجام شد.

وی بیان داشت: امیدواریم شهروندان به ویژه قشر جوان بتوانند به نحو مطلوبی از این کتابها استفاده کنند.

علی پور تصریح کرد: کتاب به عنوان یک محصول فرهنگی ارزشمند در تمامی ابعاد زندگی افراد موثر بوده و ماندگارترین و موثرترین ابزار برای انتقال دانش بشری است.

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران حمایت و تجهیز کتابخانه های مساجد گچساران را یکی از برنامه های مهم امور مساجد اداره ارشاد اسلامی این شهرستان عنوان کرد.

علی پور افزود: این طرح همچنان ادامه دارد و امیدواریم با تجهیز هر چه بیشتر کتابخانه های مساجد محلات گچساران به ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در میان مردم به خصوص جوانان کمک کنیم.

 

 

کد خبر 2146845

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha