۵ آذر ۱۳۹۲، ۱۶:۳۱

موفقیت در مذاکرات ژنو با استقامت ملت ایران به دست آمده است

موفقیت در مذاکرات ژنو با استقامت ملت ایران به دست آمده است

قزوین - خبرگزاری مهر: استاندار قزوين گفت: نتايج درخشان مذاكرات تيم هسته اي كشورمان حاصل فرهنگ پايداري و مقاومت سي و چند ساله مردم ايران است.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد عجم ظهر سه شنبه در بین بسيجيان استان اظهارداشت: مردم و دولتمردان و مسئولان نظام همواره در مقابل زياده خواهي هاي استكبار جهاني ايستادگي كردند و همواره به لطف خداوند پيروزي هاي عظيمي كسب كرده اند كه  نمونه آن نتايج حاصل مذاكرات هسته اي است.

وي ادامه داد: امام خميني (ره) در سال 58 نهال نوپا بسيج را بنيانگذاري كردند و اين نهال نوپا امروز به يک درخت تنومند و شجره طيبه اي تبديل شده كه كاركرد هاي مختلفي دارد.

عجم با بيان اينكه بسيج در عرصه سازندگي به يك الگوي بي بديل در كشور تبديل شده است تصریح کرد: اين نهاد مردمي در عرصه فرهنگي تربيت نيروهاي مختلف، در عرصه سياسي پشتوانه قوي براي ديپلماسي سياسي و منطقه اي و در عرصه اقتصادي براي توسعه كشور وزنه اي مهم به شمار مي رود.

وي، وجه تمايز امنيت ملي و دكترين امنيت ملي كشور با ساير كشورهاي دنيا را وجود نيروهاي مردمي و مقتدر همچون بسيج دانست و تصريح كرد: چرايي تشكيل بسيج را شايد در آن روزها برخي ها نفهميدند اما امروز نقش مهم بسيج در كشور و اهميت آن بر كسي پوشيده نيست.

استاندار قزوين به نقش بسيج و نيروهاي آن در دوران دفاع مقدس اشاره كرد و بيان داشت: در اين دوران هيچ قدرت نظامي به اندازه بسيج متكي به خداوند و نيروهاي مردمي نبود و اجازه عرض اندام را به دشمن نداد.

وي بسيج را يک جريان ساري و جاري توصيف كرد كه مانند رود در مسير انقلاب حركت مي كند و خار و خاشاک را پاک مي كنند.

عجم با بيان اينكه بسيج در ابعاد مختلف نيرويي قابل اتكا است گفت: بسيج بيشترين نقش را در گسترش فضاي فرهنگي و تأمين امنيت بر عهده دارد و همواره نيرويي قابل اتكا است.

کد خبر 2183476

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha