۲۵ مرداد ۱۳۸۴، ۱۸:۲۹

استاندار تهران :

وظيفه جامعه خدمتگذاري به آزادگان و ايثارگران است

استاندار تهران در مراسم تجليل از آزادگان شاغل در استانداري و واحدهاي تابعه با اشاره به رشادتها و پايمردي هاي آنها ، گفت: مجاهدت آزادگان و ايثارگران در جبهه و دوران اسارت معامله با خداوند و اداي دين به مردم بود.

به گزارش خبرگزاري مهر ، دكتر علي اكبر رحماني خطاب به آزادگان افزود: استفاده ابزاري از ايثارگران و آزادگان را مانع شويد و نگذاريد رشادتها و از خود گذشتگي شما در جهت اهداف سياسي گروه خاصي قرار گيرد.

استاندار تهران روز ورود آزادگان عزيز به ايران اسلامي را روز فراموش نشدني تاريخ كشور ذكر كرد.

وي با اشاره به ياد و خاطره حضرت امام (ره) تصريح كرد : تدبير و مديريت امام و مسئولين كشور سبب شد تا رژيم بعث عراق در شرايط خاص تن به قبول قطعنامه دهد و در پي آن زمينه بازگشت آزادگان به ميهن اسلامي فراهم شود.

رحماني گفت : با تشكيل شوراي نظارت بر فرهنگ ايثار و شهادت در استان همچنين انتصاب مشاورين امور ايثارگران در كليه فرمانداريها و شهرداريهاي استان ، سعي نموديم روند ارائه خدمت به ايثارگران و آزادگان را تسهيل نماييم.

استاندار تهران در خاتمه با تجليل ويژه از خدمات همسران جانبازان و خانواده هاي معظم مفقود الاثرها گفت: با تامين حداقل خدمات براي ايثارگران هم اكنون اين دو قشر شرايط سخت تري را نسبت به ديگران دارند و توجه جدي مسئولان را مي طلبد.

کد خبر 219174

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha