۱۲ دی ۱۴۰۱، ۱۹:۲۷

نائب رئیس شورای شهر اردبیل مطرح کرد؛

ارائه بیش از ۳۵۰ خدمت به جامعه ایثارگران

ارائه بیش از ۳۵۰ خدمت به جامعه ایثارگران

اردبیل - نائب رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل گفت: دولت در راستای قانون جامع خدمت‌رسانی به ایثارگران، نهادهای دولتی را موظف به ارائه بیش از ۳۵۰ خدمت را به جامعه ایثارگران کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، بهزاد عباس‌زاده عصر دوشنبه در نشست مشترک با اعضای مجمع ایثارگران متحد پایدار استان اظهار کرد: دولت در راستای قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران، نهادهای دولتی را موظف به ارائه بیش از ۳۵۰ خدمات را به جامعه ایثارگران کرده است.

وی با بیان اینکه در سال جاری هدف گذاری شورا در قانون خدمات رسانی به جامعه ایثارگران شایسته بوده است، گفت: شورا و شهرداری برای تحقق قانون جامع خدمات رسانی به جامعه ایثارگران هر ساله ردیف بودجه‌ای را صرف هزینه برای جامعه ایثارگری در نظر می‌گیرد.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل بیان کرد: ظرفیت و توانمندی‌های مجمع ایثارگران متحد پایدار استان در توسعه همه جانبه شهر برای کسی پوشیده نیست و شورا و شهرداری آماده همکاری مضاعف با این مجمع است.

عباس زاده ادامه داد: در خصوص فرهنگ سازی نیز تمام معابر شهری بنام شهدا مزین شده است و همواره شهرداری در راستای ترویج فرهنگ و ایثار و شهادت برنامه‌های مختلف فرهنگی را برگزار می‌کند.

وی همچنین خاطر نشان کرد: اینکه شورای اسلامی شهر در سالروز شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی مزین به قدوم مبارک فرماندهان عالی رتبه استان بوده یک افتخاری برای تک تک اعضای شورا است و ما منت دار محبت‌ها و ایثارگری‌های جامعه بزرگ ایثارگران هستیم.

کد خبر 5671777

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha