۳ دی ۱۳۹۲، ۱۷:۳۵

یاوری در نشست خبری:

آقایان آمدند و طوقه را بر گردن من دیوانه انداختند/ پاسخی به پیروانی نمی‌دهیم

آقایان آمدند و طوقه را بر گردن من دیوانه انداختند/ پاسخی به پیروانی نمی‌دهیم

اصفهان – خبرگزاری مهر: سرمربی تیم فوتبال فجر سپاسی شیراز گفت: کاری به حرف‌های پیروانی نداریم اما برخی آمدند و طوقه را بر گردن من دیوانه رها کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمود یاوری عصر امروز پس از شکست تیمش مقابل سپاهان اصفهان در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی با اشاره به باخت تیمش مقابل سپاهان اصفهان اظهار داشت: به هر حال این نیز این یک روی فوتبال بود زیرا ما در این بازی بازیکنان بسیاری را نداشتیم و پیروزی در مسابقه امروز به واقع حق تیم سپاهان بود.

وی افزود: بازیکنان تیم سپاهان در این مسابقه عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشتند و توانستند با بازی خوب خود، به پیروزی برسند اما به هر حال ما نیزموقعیت‌هایی داشتیم و می‌توانستیم از این موقعیت‌ها استفاده کرده و به گل برسیم که این اتفاق صورت نگرفت.

سرمربی تیم فوتبال فجرسپاسی شیراز با بیان اینکه امروز روز خوب فجر نبود، بیان داشت:‌ امروز روز خوب سپاهان بود و ما تلاش می‌کنیم که نقاط ضعف خود را در بازی‌های آینده برطرف کنیم و در بازی‌های آینده به پیروزی برسیم.

یاوری در پاسخ به اظهارات غلامحسین پیروانی درباره استفاده از بازیکنان وی در فجر گفت: هر کسی آزاد است که در هر زمینه‌ای اظهار نظر کند اما من جسارت داشتم که تیم را گرفتم و با اضافه کردن بازیکنان، نتایج تیم را تغییر دادم و به نظرم هنوز هم هیچ اتفاقی صورت نگرفته است زیرا ما زمان بسیاری برای کسب نتیجه داریم.

وی ادامه داد: ما انتظار نداشتیم که مقابل سپاهان به پیروزی برسیم چون چند بازیکن نداشتیم و هیچ بازیکنی نبود که به جای این بازیکنان وارد زمین شوند اما به هر حال اختلافات اندک است و چند تیم پائین جدول می‌توانند با چند برد، شرایط خود را به میزان قابل توجهی تغییر دهند.

سرمربی تیم فوتبال فجرسپاسی شیراز با بیان اینکه آمده‌ام که به سپاهان کمک کنم، تصریح کرد: در این زمینه توجهی به اینکه یک نفر چه می‌گوید ندارم زیرا خیلی‌ها آمدند و کار را نیمه‌کاره رها کردند اما در نهایت طوقه آن بر گردن من دیوانه انداختند.

 

کد خبر 2201772

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha