۳ دی ۱۳۹۲، ۱۷:۰۷

حواشی دیدار سپاهان - فجر‌سپاسی؛

کیفیت نامطلوب چمن فولادشهر و اعتراض یاوری

کیفیت نامطلوب چمن فولادشهر و اعتراض یاوری

اصفهان – خبرگزاری مهر: کیفیت نامطلوب زمین چمن ورزشگاه فولادشهر، شادی جالب شهاب گردان و اعتراض محمود یاوری از اتفاقات حاشیه‌ای دیدار سپاهان اصفهان با مس کرمان بود.

به گزارش خبرنگار مهر، حواشی دیدار تیم‌های سپاهان اصفهان و فجر سپاسی شیراز در چارچوب رقابت‌های هفته بیستم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به شرح زیر است:

* پیش از آغاز بازی و زمانیکه سرویس خبرنگاران از اصفهان مشغول ورود به ورزشگاه فولادشهر بود، مسئولان حراست باشگاه سپاهان اجازه ورود یکی از عکاسان اصفهانی که هفته گذشته نسبت به میهمان‌نوازی سپاهان اعتراض کرده بود، را ندادند اما پس از آن همه خبرنگاران و عکاسان از اتوبوس پیاده شدند و اعلام کردند در صورتی که اجازه ورود وی صادر نشود، آنها نیز وارد ورزشگاه نمی‌شوند. در نهایت با نظر مسئولان روابط عمومی هیئت فوتبال اصفهان، خبرنگاران رسانه‌های گروهی وارد ورزشگاه فولادشهر شدند.

* علی احمدی و امین جهان‌عالیان در غیاب جای شجاع خلیل‌زاده و اروین بولکو در این بازی برای تیم سپاهان به میدان رفته و جایگزین این بازیکنان شده‌اند.

* کیفیت چمن ورزشگاه فولادشهر اصفهان به میزان قابل توجهی کاهش پیدا کرده بود و بسیاری از نقاط زمین فولادشهر زرد رنگ شده بود.

* رادومیر جالوویچ، مهاجم مونته‌نگرویی تیم سپاهان که گفته می‌شود قرار است از تیم اصفهانی جدا شود، در این مسابقه در ترکیب تیم سپاهان نبود و از جایگاه ویژه بازی را تماشا می‌کرد.

* جواهیر سوکای، مهاجم آلبانیایی تیم سپاهان که به دلیل مصدومیت نمی‌تواند، در ترکیب تیم اصفهانی بازی کند، در جایگاه ویژه و کنار جالوویچ بازی را تماشا می‌کرد.

* مهدی شریفی، مهاجم جوان تیم سپاهان در این مسابقه بار دیگر در ترکیب اصلی به میدان رفت و در دقیقه دو مسابقه برای تیم اصفهانی گلزنی کرد.

* فجر در دقیقه 25 مسابقه محمد آفند را با بهمن مالکی تعویض کرده و یاوری با این تعویض خود، اعتراضش را نسبت به عملکرد این بازیکن نشان داد.

* مهدی شریفی، مهاجم تیم سپاهان پس از گلزنی در بازی امروز به شدت به شادی پرداخت و به طرف تماشاگران تیم سپاهان رفت.

* ‌شهاب گردان، دروازه‌بان نیمکت‌نشین تیم سپاهان بعد از گل دوم تیم اصفهانی، به شدت به خوشحالی پرداخت و با مربیان تیم سپاهان خوش و بش می‌کرد.

* هواداران سپاهان بعد از گل دوم تیم اصفهانی در ورزشگاه فولادشهر سرود قهرمانی سر دادند.

* احسان حاج‌صفی، هافبک سپاهان در دقایق پایانی مسابقه ضربه محکمی به تیر عمودی دروازه فجر زد که این ضربه وارد دروازه این تیم نشد.

این بازی با پیروزی 3 بر صفر سپاهان به پایان رسید.

 

کد خبر 2201788

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha