۲۷ بهمن ۱۳۹۲، ۱۷:۰۳

گزارش تمرین استقلال؛

تمرین آبی‌ها کم رمق برگزار شد/ بازیکن تیم فوتبال استقلال عزادار شد

تمرین آبی‌ها کم رمق برگزار شد/ بازیکن تیم فوتبال استقلال عزادار شد

نخستین تمرین تیم فوتبال استقلال پس از پایان اردوی کیش در حالی برگزار شد که بازیکنان این تیم کاملا خسته و کم رمق به نظر می‌رسیدند.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال استقلال پس از بازگشت از اردوی کیش نخستین تمرین خود را عصر امروز یکشنبه در کمپ اختصاصی این باشگاه برگزار کرد. این تمرین قرار بود از ساعت 15 آغاز شود ولی به دلیل تاخیر اکثر بازیکنان ساعت 15:30 آغاز شد و بازیکنان زیر نظر کادر فنی تمرین نسبتا سبکی را برگزار کردند.

* بازیکنان استقلال که کاملا کم رمق و خسته به نظر می‌رسیدند به دلیل اینکه نیمه شب گذشته و بامداد امروز به تهران برگشتند از کادر فنی تیم خواستار تعطیلی زودهنگام تمرین شده بودند تا به استراحت بیشتری بپردازند.

* بوبکر کبه بازیکن اهل بورکینافاسو استقلال به دلیل فوت پدرش در تمرین امروز حضور نداشت.

* سیدمهدی رحمتی به خاطر مصدومیت از ناحیه بازو به کلینیک باشگاه رفت تا به فیزیوتراپی بپردازد. خسرو حیدری و محمد قاضی نیز در این جلسه تمرینی غایب بودند.

* امیر قلعه‌نویی که با لباس شخصی در تمرین تیم حضور یافته بود قصد داشت به ورزشگاه اکباتان برود تا دیدار تیم‌های نفت تهران و فولاد را از نزدیک تماشا کند اما پس از آنکه متوجه شد دیدار دو تیم در ورزشگاه تختی برگزار می‌شود از اتومبیل خود پیاده شد و به دفتر کار خود بازگشت.

* بازیکنان استقلال تمرین نسبتا سبکی را زیر نظر مجید صالح برگزار کردند. خستگی تمرینات فشرده در اردوی کیش کاملا در ساق‌های آنها نمایان بود.

* از تمرین امروز استقلال 15 تماشاچی استقبال کردند ضمن اینکه یکی از لیدرهای باشگاه که در بین بازیکنان کارت شناسایی آنها را که فدراسیون فوتبال تهیه کرده بود توزیع کرد.

کد خبر 2237521

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha