۲۰ اسفند ۱۳۹۲، ۸:۴۲

عکاس جوان شهرستان قدس برنده جایزه محسن رسول اف شد

عکاس جوان شهرستان قدس برنده جایزه محسن رسول اف شد

قدس - خبرگزاری مهر: عکاس جوان شهرستان قدس در مسابقات کشوری تصویر سال برنده جایزه محسن رسول اف شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم اختتامیه 11 جشن تصویر سال روز جمعه در خانه هنرمندان ایران برگزار شد که طی آن جایزه محسن رسول اف به پیمان غزنینی عکاس جوان شهرقدسی رسید.

پیمان غزنینی در این زمینه به خبرنگار مهر گفت: پس از درگذشت محسن رسول اف در 25 سالگی، به ابتکار و پیشنهاد سیف الله صمدیان مدیر و موسس جشن سالانه تصویر سال و موافقت و حمایت بنیاد فرهنگی و هنری محسن رسول اف، جایزه ای در چهار رشته عکس، فیلم، کاریکاتور و گرافیک به نام و یاد محسن رسول اف بنیان نهاده شد که طی آن به عکاسان زیر 25 سال تعلق می گیرد.

این هنرمند اعلام کرد: همه عکاسان می توانند با پرداخت وجه ورودی مسابقات با هر تعداد عکس در جشن تصویر سال شرکت کنند البته این مسابقات بخش فیلم نیز دارد که پس از اختتامیه بخش عکس در خانه هنرمندان برگزار می شود.

غزنینی افزود: مسابقات تصویر سال به اسکار عکاسی ایران معروف و از اعتبار بسیار بالایی برخوردار است، این مسابقات در رشته های مختلف از جمله مستند، خبری، ورزشی، خلاق و... برگزار می شود که عکسهای من در بخش مستند اجتماعی برنده جایزه محسن رسول اف شدند.

وی ادامه داد: پس از پایان مسابقه عکسهای بخش ویژه انتخابات در تالار وحدت عرضه می‌شود و باغ موزه قصر هم تعطیلات نوروز را میزبان تصویری‌ها است، اما جشنواره فیلم تصویر تا ۲۰ اسفند در تالار ناصری خانه هنرمندان ایران ادامه دارد.

غزنینی یادآور شد: سال گذشته با هشت عکس در این مسابقات شرکت کرده و امسال با پنج عکس که هیئت داوران در پایان مجموعه عکس ها را مستحق دریافت جایزه دانست، تندیس محسن رسول اف، دیپلم افتخار و جایزه نقدی به اینجانب اهدا شد.

کد خبر 2253842

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha