۲۵ اسفند ۱۳۹۲، ۹:۱۱

همکاری کوین هارت و جیمی فاکس با «شبح سیاه»

همکاری کوین هارت و جیمی فاکس با «شبح سیاه»

تیم استوری در مقام کارگردان یک فیلم، بار دیگر با کوین هارت همکاری خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ددلاین، تیم استوری که اکنون در حال مذاکره برای رسیدن به توافقات نهایی برای کارگردانی فیلم «شبح سیاه» است، قرار است برای این فیلم از حضور جیمی فاکس و کوین هارت بهره ببرد.

داستان این پروژه کمدی درباره یک آدمکش مافیایی است که فریبش داده اند و برای نجات از شرایط وخیمش از کمک آدمکش حرفه ای معروفی به نام «شبح سیاه» استفاده می کند. او در واقع همان آدمکشی است که ابتدا برای به قتل رساندن خود او استخدام شده بود. دیو لیس و مگان هایندز فیلمنامه این فیلم را نوشته‌اند.

تیم استوری در مقام کارگردان فیلم «سورای» با کوین هارت همراه بود.

ویل پکر نیز در کنار ویل گلاک مسئولیت تهیه کنندگی این پروژه را بر عهده خواهد داشت. کلین کالپپر رییس کمپانی اسکرین جمز مسئولیت سرپرستی کلی پروژه را برای این کمپانی بر عهده دارد. هارت که در گذشته در فیلم کمدی رمانتیک این کمپانی یعنی «درباره دیشب» بازی کرده بود، ارتباط خوبی با اسکرین جمز دارد.

از طرف دیگر جیمی فاکس نیز در حال حاضر دو پروژه جداگانه برای کمپانی سونی، به عنوان کمپانی مادر اسکرین جمز، در دست ساخت دارد: «اسپایدر من شگفت انگیز2» که قرار است ماه می (اردیبهشت) اکران شود و فیلم موزیکال «آنی».

جیمی فاکس که با کوئنتین تارانتینو در «جانگوی رها شده» همکاری کرد، قرار است با لئوناردو دی کاپریو در یک فیلم مشترک دیگر با عنوان «کسب و کار متوسط در خیابان گانسون شمالی» بازی کند. 

کد خبر 2257096

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha