۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۹:۰۱

نُت‌های «دولت مخفی» نوشته می‌شود/ مذاکره با خوانندگان

نُت‌های «دولت مخفی» نوشته می‌شود/ مذاکره با خوانندگان

تهیه‌کننده «دولت مخفی» اعلام کرد ساخت موسیقی این سریال به کارگردانی عبدالحسن برزیده و راما قویدل در حال انجام است.

حمید آخوندی تهیه‌کننده «دولت مخفی» در این‌باره به خبرنگار مهر گفت: پس از ساخت موسیقی وارد مرحله صداگذاری خواهیم شد. امیر توسلی مشغول ساخت موسیقی متن کار است اما درباره خواننده تیتراژ هنوز به نتیجه نرسیده‌ایم.

وی با اعلام اینکه همزمان با ساخت موسیقی تدوین هم در حال انجام است، افزود: 50 درصد از تدوین این سریال با نظارت مستقیم راما قویدل توسط مریم جلالی و مجید حسنی انجام گرفته و کار روزهای پایانی تولید را سپری می‌کند.

بخش اول سریال دفاع مقدسی «دولت مخفی» را عبدالحسن برزیده کارگردانی کرده و کارگردانی بخش دوم آن نیز توسط راما قویدل انجام گرفته است.

«دولت مخفی» در 26 قسمت 45 دقیقه‌ای به سفارش گروه مجموعه‌های تلویزیونی شبکه دو در حال تولید است و در آن بازیگرانی مانند لاله اسکندری، پژمان بازغی، علی اوسیوند، مهتاج نجومی، امیر آتشانی، مریم بوبانی، کاوه خدا‌شناس و ابراهیم برزیده ایفای نقش می‌کنند.

این سریال که فیلمنامه‌اش بر اساس خاطرات آزاده‌ها نگارش شده، داستان خود را در سه محور روایت می‌کند؛ اول مناطق جنگی، دوم شهرهایی که دور از جنگ است و مردم جنگزده را پناه داده‌ و سوم، اردوگاه‌های عراقی که در بد‌ترین شرایط اسرای ایرانی را در آنجا نگهداری می‌کنند.

در «دولت مخفی» پژمان بازغی و لاله اسکندری نقش‌های اصلی را بازی می‌کنند. سعید (بازغی) که از جوانان جنوب کشور است با شروع جنگ پدر خود را از دست می‌دهد. در واقع پدر او مفقود می‌شود و سعید برای نجات جان بقیه اعضای خانواده، آن‌ها را به شمال کشور می‌آورد؛ اما خودش در این منطقه نمی‌ماند و بین جبهه و شمال در رفت و آمد است تا این ‌که در یکی از عملیات‌ها به اسارت درمی‌آید و بعد از اسارت اوست که ادامه داستان سریال در اردوگاه‌های عراقی روایت می‌شود.

لاله اسکندری در سریال «دولت‌مخفی» نقش شخصیتی به نام پروانه را بازی می‌کند. سعید به پروانه علاقه‌مند است، اما هر بار که این‌ دو نفر تصمیم به ازدواج می‌گیرند، اتفاقی باعث می‌شود این ازدواج صورت نگیرد. در واقع بخش‌های عاطفی داستان را همین علاقه سعید و پروانه شکل می‌دهد.

از دیگر بازیگرانی که در سریال «دولت مخفی» ایفای نقش می‌کنند، می‌توان به علی‌اکبر امیرآتشانی (غفور)، مهتاج نجومی (فروغ)، مریم بوبانی (صفورا)، هادی قمیشی‌بزرگ (حاج‌نایب)، کاوه خدا‌شناس (اصغر)، ابراهیم برزیده (پرویز)، مریم سلطانی (پرستو)، کریم خودسیانی (اشکان) و محمدرضا رهبری (رحیم) اشاره کرد.

کد خبر 2280918

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha