۹ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۵:۰۱

کریم پور در مراسم تقدیر از کارگران:

کارگران مبنای پیشرفت اقتصادی کشور هستند

کارگران مبنای پیشرفت اقتصادی کشور هستند

اراک - خبرگزاری مهر: فرمانده پیشکسوت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه کارگران مبنای پیشرفت اقتصادی کشور هستند، گفت: اگر طبقه پر جوش و خروش کارگری ما بدانند که دشمنان از طریق جنگ نرم می خواهند کارخانه های کشور را بخوابانند همانند دوران جنگ تحمیلی ایستادگی کرده و بار دیگر این توطئه ها را خنثی می کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار احمد کریم پور ظهر سه شنبه در مراسم بزرگداشت روز بسیج کارگری در سالن اجتماعات فرهنگسرای شهر اراک با اشاره به توطئه های فرهنگی و جنگ نرم دشمنان گفت: دشمنان از طریق جنگ نرم و با حرکت های پشت پرده خود می خواهند روحیه ملت ایران را تضعیف کنند و  کارخانه های تولیدی ما را بخواباند.

وی با بیان اینکه کارگران جامعه در دوران جنگ تحمیلی و بعد از آن همواره در عرصه حضور فعال داشتند گفت: این رشد و بالندگی مرهون خدمات و زحمات همیشگی اقشار مختلف به ویژه کارگران است.

نبی مکرم اسلام بر دستان کارگران بوسه می زند

کریم پور با اشاره به اهمیت کار و تلاش کارگران و اینکه نبی مکرم اسلام بر دستان کارگران بوسه می زند افزود: قشر زحمت کش کارگر همواره مورد احترام همه به ویژه رهبر انقلاب بوده اند.

وی با اشاره به اینکه کارگران قشر زحمت کش و خدوم جامعه اسلامی هستند افزود: باید همه قدر دان زحمات و تلاش های این افراد در آبادی و آبادانی میهن اسلامی باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنانش انقلاب اسلامی ایران را هدیه ای از طرف خداوند دانست و بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران اتفاقی شکل نگرفت بلکه بر اساس نیاز هستی به پیروزی رسید.

کریم پور با اشاره به پیشرفت های ایران اسلامی در عرصه های مختلف گفت: این رشد و بالندگی مرهون خدمات و زحمات همیشگی اقشار مختلف به ویژه کارگران است.

وی همچنین به سخنان مقام معظم رهبری در رابطه با اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و ادامه داد: مقام معظم رهبری این مهم را از ارکان پیشرفت اقتصادی کشور قرار داده، که مبنای آن کارگران هستند.

استکبار جهانی می خواهد با ترفندهای مختلف مردم را از انقلاب جدا کند

سردار کریم پور اضافه کرد: استکبار جهانی می خواهد با ترفندهای مختلف مردم را از انقلاب جدا کند و امنیت کشور ما را بر هم بزند اما هر با این توطئه با هوشیاری ملت ایران نقش بر آب می شود.

سردار کریمی در ادامه با بیان اینکه امروز جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک الگو در تمام مسایل در منطقه جلوه گر است گفت: این قدرت و افق بلندی که امروز جمهوری اسلامی در جهان دارد برای بر افراشتن پرچم پرافتخار ایران اسلامی در تمام دنیا است.

 وی با اشاره به اینکه دشمنان در برخورد با ایران همواره بر گزینه روی میز تکیه دارند، افزود: این گزینه روی میز آنها گزینه نظامی است که هیچ گاه در برابر نظام مقتدر و ولایی جمهوری اسلامی آن را بکار نخواهند گرفت.
 
سردار کریمی بیان کرد: در تمام دنیا جنگ بر سه عنصر انسان، ابزار و آموزش بنا شده است اما در ایران اسلامی علاوه بر این سه عنصر، عنصر چهارم به تسلط بر طبیعت است دسترسی پیدا کرده ایم و این همان عاملی است که دشمن را از جنگ نظامی با ایران بر حذر می دارد.

در ادامه این مراسم فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی نیز در سخنانی از خدمات و تلاش های قشر زحمت کش کارگر تقدیر کرد و افزود: کارگران با تلاش خود خدمات شایسته ای را به ایران اسلامی و ملت کردند.

سردار مهدی صدیقی با اشاره به اینکه سال 57 ایران اسلامی با کمبودهای بسیاری روبرو بود، ادامه داد: با این حال کارگران عزیز ایران اسلامی صحنه کار و تلاش را رها نکردند و همزمان هم در عرصه دفاع حضور داشتند و هم در عرصه سازندگی.

این مقام مسوول ادامه داد: با این تلاش و کوشش این عزیزان مراکز تولیدی رشد و گسترش یافتند و ایران اسلامی را به مرز خودکفایی رسانند.

صدیقی به حمله دشمنان به عرصه تولید نیز اشاره کرد و بین کرد: با این حال کارگران به کار و تلاش خود ادامه دادند و به پیشرفت های چشمگیری دست یافتند.

دفاع مقدس به برکت حضور اقشار مختلف در کنار هم در دو جبهه پیروز بود

وی با اشاره به اینکه ایران اسلامی در دوران هشت سال دفاع مقدس به برکت حضور اقشار مختلف در کنار هم در دو جبهه پیروز بود، افزود: کارگران ایران اسلامی همواره همگام و همراه با دیگر ملت ایران اسلامی در عرصه های مختلف حضور پر رنگ داشته و برای ایران اسلامی افتخار آفریدند.

این مقام مسوول ادامه داد: آسایش و آرامش کنونی ایران اسلامی مرهون تلاش ها، زحمات و از خودگذشتگی بزرگمردانی است که در عرصه خدمت به نظام با تمام توان ایستادگی کردند و در قشر و طبقه ای از انقلاب خود حراست کردند.

سردار صدیقی در بخش دیگری از سخنانش به دوران بعد از انقلاب و جنگ نرم دشمنان اشاره کرد و ادامه داد: دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی همه تلاش خود را برای ضربه زدن به این نظام ولایی بکار گرفته اند که هوشیاری و بیداری ملت ایران توطئه های آنان را خنثی می کند.

وی، اظهار کرد: دشمنان تمام تلاش خود را برای زمین گیر کردن انقلاب اسلامی از لحاظ اقتصادی بکار گرفته اند اما کارگران و مدیران و مسوولان این نظام ولایی با فعالیت ها و تلاش خود توطئه های دشمنان را خنثی می کنند.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در ادامه خاطر نشان کرد: کارگران علاوه بر حضور در محیط های کاری در صحنه های نبرد هم حضور یافتند و شهدا و جانبازان زیادی را تقدیم انقلاب کردند.

گفتنی است در این مراسم که با حضور گسترده کارگران برگزار شد، از 8 کارگر نمونه، 7 مقاله برتر، دو فرمانده پایگاه و یک نفر مبتکر با اهدا لوح و هدایایی تقدیر شد.

کد خبر 2281127

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha