۲۶ تیر ۱۳۹۳، ۱۱:۰۴

«چريك پير» از سرلشکر شهید آبشناسان می‌گوید

«چريك پير» از سرلشکر شهید آبشناسان می‌گوید

مستند «چريك پير» با پرداختن به زوايای مختلف زندگی امیر سرلشکر شهید حسن آبشناسان اسطوره نبردهای نامنظم دوران دفاع مقدس در حال ساخت است.

به گزارش خبرگزاری مهر، این مستند كه با ابتكار عمل و پشتیبانی تیپ 23 تكاور شهید شهرامفر در حال ساخت است، هم‌اكنون در مراحل تدوین و صداگذاری است و قرار است مهر ماه امسال رونمایی شود.

مستند «چریك پیر» به كارگردانی سید مسعود امامی و در 35 دقیقه تهیه شده و در آن با برخی اعضای خانواده از جمله همسر و فرزندان شهید، امیر سرتیپ حسام هاشمی، امیر سرتیپ احمد دادبین، سرتیپ دکتر حسین محمدی، امیر سرتیپ احمد اسدی، همرزمان سرلشكر آبشناسان مصاحبه شده است.

مسعود امامی برای نمایش بهتر زوایای مختلف زندگی شهید آبشناسان و نیز بیان ملموس‌تر وقایع هشت سال دفاع مقدس برخی از دوره‌های زندگی شهید را به شیوه انیمیشن بازسازی كرده است.

این مستند به شكل ویژه‌ای به بازگویی وقایع كمتر گفته شده عملیات قادر می‌پردازد و صحنه‌هایی از این عملیات هم‌اكنون در حال بازسازی است.

بنا به گفته كارگردان این مستند، «چریك پیر» قرار است عكس‌های دیده ‌نشده از دوره‌های مختلف زندگی شهید آبشناسان را برای اولین بار منتشر كند.
 

کد خبر 2333218

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha