۱۱ مهر ۱۳۹۳، ۱۸:۴۵

حواشی دیدار سپاهان و پرسپولیس/

تلاش برای ایجاد بازار سیاه بلیت/ بنر خوش‌آمدگویی را جدا کردند!

تلاش برای ایجاد بازار سیاه بلیت/ بنر خوش‌آمدگویی را جدا کردند!

اصفهان – خبرگزاری مهر: در شرایطی که فروش بلیط دیدار سپاهان و پرسپولیس در ورزشگاه فولادشهر اصفهان انجام می‌شود، تعدادی در اطراف ورزشگاه فولادشهر در صدد فروش بلیت های این بازی به قیمت‌های گزاف بودند.

به گزارش خبرنگار مهر، با توجه اینکه استقبال قابل توجهی از بازی امروز تیم‌های سپاهان اصفهان و پرسپولیس تهران صورت گرفته، تعدادی از تماشاگران حاضر در محوطه بیرونی ورزشگاه فولادشهر به دنبال آن بودند که بلیت این بازی را به قیمت گزاف به فروش برسانند. این افراد بعد از تکمیل ظرفیت ورزشگاه فولادشهر در صدد بودند که بلیت این بازی را تا چند برابر قیمت به فروش برسانند.

این در حالی بود که مسئولان هیئت فوتبال اصفهان برای جلوگیری از بازار سیاه بلیت، فروش آن را در ورزشگاه فولادشهر اصفهان انجام می‌دادند.

* در شرایطی که گفته می‌شد اجازه ورود بنر هواداران پرسپولیس به درون محوطه ورزشگاه فولادشهر داده نشد، هواداران پرسپولیس نیز بنر خوش‌آمدگویی کانون هواداران سپاهان را جدا کردند.

* پیش از آغاز بازی به دلیل فحاشی برخی لیدرها، آنها به بیرون هدایت شده و با یکدیگر جلسه برگزار کردند، هرچند که این مسئله چندان ختم به خیر نشد.

* تصاویری از شهدای تیم سپاهان در ورزشگاه فولادشهر اصفهان نصب شده و از چهار شهید سپاهان به صورت ویژه تجلیل شده است.

* پیش از آغاز بازی تعدادی از آهنگ‌های تیم سپاهان از اسکوربورد ورزشگاه فولادشهر اصفهان پخش شد.

 

کد خبر 2382806

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha