۱۵ آذر ۱۳۹۳، ۱۳:۲۴

تاکید رئیس دانشگاه علم و صنعت بر گسترش خدمات مشاوره دانشجویی

تاکید رئیس دانشگاه علم و صنعت بر گسترش خدمات مشاوره دانشجویی

رئیس دانشگاه علم و صنعت درحاشیه افتتاح ساختمان مشاوره این دانشگاه بر لزوم خدمات مشاوره تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، ساختمان جديد مرکز مشاوره دانشگاه علم و صنعت توسط دکتر محمدعلی برخورداری رييس دانشگاه افتتاح شد.

در اين مراسم دکتر محمد علی برخورداری بر اهميت مرکز مشاوره دانشگاه تاکيد کرد و اثر بی بديل آن در دانشگاه را بسيار مهم و ضروری تر از بسياری از ادارات دانشگاه خواند.

وی ضمن تاکيد بر لزوم گسترش خدمات مرکز مشاوره گفت: مرکز مشاوره دانشگاه بايد به صورت فعال به دنبال يافتن افراد نيازمند به کمک های مشاوره ای باشد و نبايد صرفاً به ارائه خدمات به مراجعين اکتفا کند. در اين جلسه دکتر موسوی - سرپرست مرکز مشاوره دانشگاه گزارش مختصری از فعاليت‌های مرکز مشاوره ارائه کرد.

وی  ضمن بيان مثال‌هايی از فعاليت‌های مرکز مشاوره، بر لزوم فعاليتهای ارتقایی و توانمند سازی تمام دانشگاهيان اعم از دانشجويان، کارکنان و اساتيد دانشگاه و شاداب تر کردن محيط دانشگاه تاکيد کرد.

ساختمان جديد مرکز مشاوره واقع در ضلع شمالی دانشکده مهندسی شيمی ، به مساحت تقريبی 450 متر مربع با اتاقهای مشاوره مناسب، اتاق کنفرانس و کارگاه و واحد مددکاری و بهره گيری از قريب به 30 مشاور، روانشناسی و روانپزشک آماده ارائه خدمات به دانشجويان، کارکنان و اساتيد در حوزه های مشاوره خانواده، مشاوره تحصيلی، مشاوره آموزشی، خدمات روانشناسی بالينی، روانسنجی، روانپزشکی و مددکاری اجتماعی است.

کد خبر 2436800

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha