۲۷ بهمن ۱۳۹۳، ۱۷:۱۶

حسن بیگی:

گشت ویژه نظارت بر قیمت ها و گزارش دهی مستمر ضروری است

گشت ویژه نظارت بر قیمت ها و گزارش دهی مستمر ضروری است

اراک-سرپرست استانداری استان مرکزی گفت: گشت ویژه نظارت بر قیمت ها با حضور پررنگ دستگاه های متولی باید به صورت روزانه و با گزارش دهی مستمر به نهادهای نظارتی و تصمیم ساز استان انجام شود.

به گزارش خبرنگار مهر، شکرالله حسن بیگی، ظهر دوشنبه در نشست اعضای ستاد تنظیم بازار استان مرکزی، با بیان اینکه دستگاه های متولی باید با برنامه و افزایش تعصب کاری با قوت در این حوزه وارد عمل شوند، گفت: مسئولان باید بدانند که مردم به آن ها اعتماد کردند و آن ها نسبت به این اعتماد مردم مسئول هستند.

وی ادامه داد: مسئولان باید با عملکرد صحیح به ویژه در حوزه بازار و تعدیل قیمتها، برنامه ها و سوگیری دولت را در عمل به مردم نشان دهند.

سرپرست استانداری استان مرکزی با اشاره به اینکه تقویت نظارت بازرسان برای کنترل قیمت ها در بازار نوروز ضروری است، افزود: حضور تیزبین بازرسان و دستگاه های نظارتی در آستانه نوروز از هر سوء استفاده زیاده خواهان جلوگیری کرده و آرامش را برای مردم در خرید با قیمت مناسب مایحتاج نوروز شان ایجاد می کنند.

حسن بیگی با تاکید بر اینکه گشت ویژه نظارت بر قیمت ها با حضور پررنگ دستگاه های متولی به صورت روزانه و ارائه گزارش مستمر به نهادهای نظارتی و تصمیم ساز، گفت: متولیان نظارت بازار باید در صورت مشاهده هرگونه تخلف و قانون شکنی با خاطیان برخورد کنند تا آرامش بازار برای مردم حفظ شود.

رضایت تولید کننده، عرضه کننده و مصرف کننده با نظارت منطقی

وی با بیان اینکه با برنامه و تدبیر در اقلام پرمصرف بازار نوروزی باید با گرانی ها و آشفتگی های احتمالی مقابله شود،  اضافه کرد: بازرسان و مسئولان باید نظارت منطقی و حساب شده را سرلوحه خود قرار داده و شرایطی در استان مهیا شود که تولید کننده، عرضه کننده و مصرف کننده هر سه رضایت از عملکرد بازار داشته باشند.

سرپرست استانداری استان مرکزی با اشاره به اینکه ستاد تنظیم بازار نوروز به ریاست فرمانداران در شهرستان های دوازده گانه استان تشکیل شده است، افزود: راهبردهای نظارتی و بازرسی با نگاه تیزبین این ستاد در همه مناطق شهری و روستایی اعمال می شود.

حسن بیگی به افزایش قیمت مرغ گرم در ۱۰ روز گذشته اشاره و اضافه کرد: ستاد پشتیبانی امور دام برای تعادل بازار این محصول پرمصرف خوراکی، مقدار قابل توجهی مرغ منجمد را به بازار وارد کرده، اما بازنگری در قیمت عرضه این ماده پروتئینی منجمد در استان لازم است.

کد خبر 2497981

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha