۵ مهر ۱۳۹۴، ۱۲:۳۰

رئیس هیئت نجات غریق و غواصی قم در گفتگو با مهر:

برترین‌های نجات غریق مردان و زنان قم معرفی شدند

برترین‌های نجات غریق مردان و زنان قم معرفی شدند

قم - رئیس هیئت نجات غریق و غواصی استان قم گفت: برترین‌های نجات غریق مردان و زنان قم معرفی شدند و مورد قدردانی قرار گرفتند.

محمد علی مرادی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: مسابقات قهرمانی نجات غریق بانوان استان به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس روز گذشته به میزبانی استخر دخانچی برگزار شد و با معرفی نفرات بر‌تر مواد مختلف به اتمام رسید.

وی افزود: منیره خدابخشی، مریم طباطبایی و محیا جانقلی نفراتی بودند که عناوین اول، دوم و سومی این دوره از رقابت‌ها را در ماده ۱۰۰ متر شنای با مانع از آن خود کردند و به ترتیب صاحب گردن آویز طلا، نقره و برنز شدند.

رئیس هیئت نجات غریق و غواصی استان قم گفت: در ماده ۵۰ متر حمل آدمک، کامله طباطبایی عنوان قهرمانی و مدال طلا را از آن خود کرد، مریم قربانی به عنوان نایب قهرمانی رسید و افسانه هدایتی منش به عنوان سوم دست یافت.

مرادی بیان داشت: مسابقات قهرمانی نجات غریق مردا قم نیز جهت شناخت نفرات بر‌تر طی یک روز رقابت در استخر حجاب مجموعه ورزشی شهدای نیروگاه به انجام رسید.

وی عنوان کرد: این مسابقات که در حکم انتخابی تیم نجات غریق استان را داشت در ماده ۱۰۰ متر شنای با مانع و ۵۰ متر حمل آدمک طراحی و به اجرا گذاشته شد و در ‌‌نهایت با معرفی نفرات بر‌تر هر دو ماده به پایان رسید.

رئیس هیئت نجات غریق و غواصی استان قم تصریح کرد: در ماده ۱۰۰ متر شنای با مانع سید هادی عارف کشفی توانست عنوان قهرمانی و مدال طلا را به گردن بیاویزد و عنوان نایب قهرمانی و مدال نقره به علیرضا اسماعیلی رسید.

مرادی افزود: ماده ۵۰ متر حمل آدمک با قهرمانی مهدی زارعی، نایب قهرمانی علیرضا اسماعیلی و کسب عنوان سومی سید هادی عارف به پایان رسید.

کد خبر 2925622

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha