۱۱ دی ۱۳۹۴، ۱۴:۳۲

نماینده کردستان نائب قهرمان لیگ برتر هندبال بانوان کشور شد

نماینده کردستان نائب قهرمان لیگ برتر هندبال بانوان کشور شد

سنندج - شهرداری سنندج در هفته پایانی لیگ برتر هندبال کشور با برتری مقابل ذوب آهن اصفهان به عنوان نائب قهرمانی دست پیدا کرد.

به گزارش خبرنگار مهر،  تیم شهرداری سنندج با کسب پیروزی برابر نماینده اصفهان در آخرین رقابت فصل، عنوان نایب قهرمانی لیگ برتر هندبال بانوان ایران را از آن خود کرد.  

شاگردان نشمین شافعیان در تیم شهرداری سنندج که در بازی رفت برابر ذوب آهن اصفهان پیروز شده بودند در رقابت برگشت نیز با اقتدار در پایان با حساب ۳۴ بر ۲۵ برابر این تیم به برتری دست یافتند.

 به این ترتیب تیم هندبال شهرداری سنندج در مرحله پایانی این پیکارها در مجموع ۳ برد، یک تساوی و ۲ شکست را تجربه کرد تا سرانجام با ۷ امتیاز به عنوان نائب قهرمانی لیگ دست یابد.

تیم شهرداری با تکیه بر بازیکنان بومی و کادر فنی توانمند خود، توانست عنوان فصل قبل خود را تکرار کند و از عنوان نایب قهرمانی خود دفاع کرد.

در رقابت‌های امسال لیگ بر‌تر هندبال بانوان کشور، ۸ تیم حضور داشتند که مسابقات خود را در مرحله نخست در قالب ۲ گروه ۴ تیمی و به صورت رفت و برگشت برگزار کردند و در پایان مرحله گروهی، تیم‌های اول و دوم هر گروه، راهی مرحله نهایی شدند.

در گروه دوم این پیکارها هم، شهرداری سنندج، ذوب‌آهن اصفهان، شهیدچمران لارستان و تیم هدف‌پویان جوان قم حضور داشتند که در پایان این مرحله، شهرداری و ذوب آهن با ایستادن در جایگاه‌های اول و دوم به مرحله نهایی راه یافتند.

رقابت‌های هندبال بانوان باشگاه‌های ایران در مرحله دوم با حضور ۴ تیم شهرداری سنندج، ثامن‌الحجج سبزوار، تأسیسات دریایی تهران و ذوب آهن اصفهان پیگیری شد و در پایان ثامن سبزوار، شهرداری سنندج، تأسیسات دریایی تهران و ذوب آهن اصفهان به ترتیب در جایگاه‌های اول تا چهارم قرار گرفتند.

کد خبر 3014215

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha