۲ بهمن ۱۳۹۴، ۱۱:۱۲

فیلم/ «فهرست مقدس» شما را به ۱۰۰ سال قبل از ظهور اسلام می‌برد

فیلم/ «فهرست مقدس» شما را به ۱۰۰ سال قبل از ظهور اسلام می‌برد

انیمیشن سینمایی «فهرست مقدس» روایتی رمانتیک دارد که ماجرای آن در کشور یمن و به زمان صد سال قبل از ظهور دین اسلام باز می‌گردد.

به گزارش خبرنگار مهر، انیمیشن سینمایی «فهرست مقدس» به کارگردانی محمدامین همدانی در ۸۰ دقیقه تهیه شده و محصول خانه انیمیشن سازمان هنری رسانه‌ای «اوج» و متقاضی حضور در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر است.

در این انیمیشن برای نخستین بار در ایران بیش از ۵۰ درصد افکت‌های صوتی در «فولی استیج» توسط آرتیست‌ها شبیه‌سازی شده است و کار در یک فضای آکوستیک ضبط‌ شده است.

«فهرست مقدس» روایتگر یک داستان تاریخی است که ماجرای آن در شهر نجران کشور یمن می‌گذرد و زمان آن به صد سال قبل از ظهور دین اسلام باز می‌گردد. این انیمیشن سینمایی روایتی دراماتیک، رمانتیک و تراژیک دارد و داستان آن براساس سفر قهرمان فیلم با نام «هاران» شکل گرفته است.

عوامل این انیمیشن سینمایی عبارتند از تهیه کننده و کارگردان: محمدامین همدانی، نویسنده: هومان فاضل، مدیر تولید: مصطفی شاهمردانی، دستیاران تولید: وحید چالاک و حسین صفارزادگان، مدیر دوبلاژ: مریم شیرزاد، موسیقی: بهزاد عبدی، تدوین: محمدامین همدانی، امور رسانه ای: هادی فیروزمندی و محمدرضا تاجداری، محصول سازمان هنری رسانه ای اوج.

کد خبر 3029295

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha