۱۸ بهمن ۱۳۹۴، ۹:۵۲

کتاب داستانی «حباب پردردسر» منتشر شد

کتاب داستانی «حباب پردردسر» منتشر شد

چاپ دوم کتاب«حباب پردردسر»، تألیف مارگارت ماهی و با ترجمه پروین علی پور و تصویرگری پلی دانبار از سوی انتشارات سروش وارد بازار نشر شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی انتشارات سروش؛ کتاب «حباب پر دردسر»،  روایتگر داستان دخترکی به اسم می بل است که حباب درست می کند. ولی حبابش از او دور می شود و برادر کوچولویش را حسابی به دردسر می اندازد! چون پسر کوچولو از خانه اش از بالای حصار خانه اش می گذرد و سرانجام بر فراز شهرک می رسد! حالا این می بل، مادرش و تمام اهالی شهرک هستند که باید هر طور شده، پسر کوچولو را صحیح و سالم پایین بیاورند! چه کسی فکرش را می کرد که حبابی به این کوچکی، دردسری به آن بزرگی درست کند!؟

نویسنده این داستان به زبان بسیار ساده به کودکان می آموزد که با مشارکت و همکاری صمیمانه می توان بر مشکلات پیش آمده پیروز شد. همچنین هماهنگی تصاویر کتاب با سیر قصه باعث شده که کودکان از لحاظ بصری هم بتوانند با داستان همذات پنداری نزدیکی داشته و درک بهتری از محتوای داستان در ذهنشان نقش ببندد.

این کتاب که برنده جایزه «بوستون گلوب» است توانسته با کودکان که مخاطب اصلی کتاب هستند ارتباط نزدیکی برقرار کرده و آموز ش های مفیدی را به آنان گوشزد کند.

چاپ دوم کتاب «حباب پردردسر» در ۳۶ صفحه مصور رنگی تمام گلاسه و با قیمت ۱۰ هزار تومان از سوی انتشارات سروش منتشر و در اختیار کودکان و خردسالان قرار گرفته است.

 

کد خبر 3043066

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha