۲۴ فروردین ۱۳۹۵، ۸:۴۰

برای مخاطبان نوجوان؛

ترجمه اولین جلد از سه گانه «صعود» چاپ شد

ترجمه اولین جلد از سه گانه «صعود» چاپ شد

کتاب «شاهزاده قلابی» به عنوان اولین جلد از سه‌گانه «صعود» نوشته جنیفر ای.نیلسن با ترجمه رقیه بهشتی توسط انتشارات آفرینگان منتشر و به بازار نشر عرضه شد.

به گزارش خبرنگار مهر، کتاب «شاهزاده قلابی» به عنوان اولین جلد از سه گانه «صعود» نوشته جنیفر ای. نیلسن به تازگی با ترجمه رقیه بهشتی توسط انتشارات آفرینگان منتشر و به بازار نشر عرضه شده است.

این کتاب، اولین جلد از سه گانه ای است که دو جلد دیگر آن نیز ترجمه شده و خبر چاپ ترجمه‌شان به زودی منتشر می‌شود. نسخه اصلی این اثر در سال ۲۰۱۲ به چاپ رسیده است.

این رمان در ۵۴ فصل نوشته شده و خلاصه داستان آن در یک سطر، به این ترتیب است: نقشه‌ای جسورانه، پسری یتیم را به سفری پرمخاطره رهنمون می‌شود... سفری تا ورطه خیانت.

در سرزمينی دور، جنگ داخلی در حال شعله‌ور شدن است. اشراف زاده‌ای به نام كانر برای متحد كردن مردم جدا شده از قلمروی پادشاهی، نقشه زيركانه‌ای می‌كشد تا فرد ديگری را برای پسر گمشده پادشاه پيدا كند و او را بر تخت سلطنت بنشاند. برای به دست آوردن اين نقش، ۴ يتيم مجبور می‌شوند با يكديگر رقابت كنند. يكی از آن‌ها پسر سركش و باهوشی به نام سیج است.

در قسمتی از این کتاب می خوانیم:

در پایان آن هفته، مردی به کلیسا آمد تا با جارون ملاقات کند. اگر فردی سوال می‌کرد، کشیش می گفت این مرد را نمی شناسد و فقط به نظر می آید شخصیت مهمی باشد. اما کسی سوال نکرد. تا جایی که آن ها می دانستند، پسری که در کلیسا زندگی می کرد یتیم بود.

با وجود تلاش‌های عجیب پدرش برای تغییر قیافه، جارون فورا او را شناخت. آن‌ها همدیگر را در آغوش نگرفتند. چنین کاری در مرام پدرش نبود. اما اشک در چشم های پدرش حلقه زده بود و جارون، برای اولین بار، پدرش را به عنوان یک مرد دید و نه پادشاه.

آن ها وسط نیمکت های کلیسا نشستند و هرچند چند عبادت کننده آن روز آمدند، توجهی به این دو نفر نکردند. اول عجیب به نظر می رسید، چون پدر و پسری که حالا نزدیک یکدیگر نشسته بودند با فرسنگ ها فاصله از یکدیگر رشد کرده بودند.

ایکبرت گفت: «وقتی همسن تو بودم، می خواستم نوازنده بشم.» این تلاش ناچیزی برای برقراری ارتباط با پسرش بود، اما تمام کاری بود که می‌توانست انجام دهد. «این موضوع رو می‌دونستی؟»...

این کتاب با ۴۳۱ صفحه مصور، شمارگان هزار و ۵۰۰ نسخه و قیمت ۱۹۰ هزار ریال منتشر شده است.

کد خبر 3595680

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha