۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۰:۳۱

در گفتگو با مهر مطرح شد:

سوریان تا المپیک نیاز به آرامش دارد/ مسئولیت او را سنگین‌تر نکنید

سوریان تا المپیک نیاز به آرامش دارد/ مسئولیت او را سنگین‌تر نکنید

عضو شورای فنی تیمهای ملی کشتی فرنگی معتقد است حمید سوریان تا المپیک ۲۰۱۶ ریو فرصت زیادی ندارد و باید با دوری از جنجال و استرس، فقط به تمرین و آماده سازی بپردازد.

حسین ملاقاسمی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه سوریان پس از کسب سهمیه المپیک باید در فضایی آرام به تمرین و آماده سازی بپردازد اظهار داشت: خوشبختانه توانستیم هر ۶ سهمیه کشتی فرنگی در المپیک را کسب کنیم تا با ترکیبی کامل وارد این پیکارها شویم، اما کار اصلی ما هنوز باقیمانده و ما باید بدون از دست دادن زمان مهیای این رویداد بزرگ شویم.

وی با اشاره به اینکه سوریان هدف بزرگ و مسئولیت سنگینی را پیش رو دارد گفت: حمید بعد از فراز و نشیب های فراوان تا کسب سهمیه المپیک به اندازه کافی متحمل فشارهای روحی و جسمی شده و حالا باید در فضای آرام و مطلوب به تجهیز و آماده سازی تا المپیک مشغول شود. مطمئنا این شرایط وقتی مهیا می شود که این قهرمان بزرگ تا حضور د المپپی از حواشی و اظهارات احساسی برخی افراد دور باشد و در کمال آرامش به میدان پیش رو بیاندیشد.

پیشکسوت کشتی کشورمان ادامه داد: تجربه نشان داده آماده ترین و پرافتخارترین کشتی گیر نیز در مقابل استرس و فشارهای روحی روانی تاب تحمل ندارد و به رغم آمادگی ایده آل، ممکن است در یک میدان ساده و همیشگی با شکست روبرو شود. در نتیجه ما باید قهرمان ملی خود را تا المپیک از هرگونه اظهارنظر و مسایل حاشیه ای مصون نگه داریم و او را در نهایت آمادگی روحی و جسمی روانه المپیک کنیم.

ملاقاسمی در خاتمه اظهار داشت: مسئولیت حمید سوریان در المپیک به اندازه کافی سنگین و حساس است و نباید برخی از اهالی کشتی، خواسته یا ناخواسته با رفتار احساسی و دور از منطق خود، این مسئولیت را سنگین تر کنند.

کد خبر 3654698

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha