۹ خرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۰۴

برگزیدگان «پرنده آبی» و «بچه‌های آبی» معرفی می‌شوند

برگزیدگان «پرنده آبی» و «بچه‌های آبی» معرفی می‌شوند

مراسم پایانی دو جشنواره کتاب «بچه‌های آبی» و «پرنده آبی» با حضور وزیر کار و رفاه اجتماعی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر انتشارات علمی و فرهنگی مراسم پایانی دو جشنواره کتاب «بچه‌های آبی» و «پرنده آبی» را با حضور وزیر کار و رفاه اجتماعی برگزار می‌کند.

جشنواره کتاب «بچه‌های آبی» بر اساس فراخوان این ناشر برای گردآوری و داوری آثاری با موضوع تشویق و حمایت از تولید کتاب‌های داستانی با موضوع کودکان با نیازهای خاص (معلولیت و کم توانی) و هم چنین کودکانی که در معرض آسیب‌های اجتماعی گوناگون قرار دارند (مانند کودکان کار و بچه‌های طلاق) شکل گرفت و پس از دو محله داوری در نهایت بیش از ۴۰ اثر به مرحله پایانی این جشنواره راه یافتند که در مراسم پیش رو این آثار در دو بخش کتاب‌های برتر چاپ شده و کتاب‌های برتر منتشر نشده مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

جشنواره کتاب «پرنده آبی» نیز برپایه فراخوان عام انتشارات علمی‌و فرهنگی برای گردآوری و انتشار رمان‌هایی برای کودکان شکل گرفت و در نهایت پس از دو مرحله داوری در این جشنواره نیز ۴۲ اثر به مرحله نهایی راه پیدا کردند.

مراسم تجلیل از برگزیدگان این دو جشنواره با حضور علی ربیعی وزیر کار و رفاه اجتماعی و جمعی از اصحاب فرهنگ روز دوشنبه ۱۰ خرداد در مجتمع فرهنگی نگین غرب واقع در خیابان آزادی ابتدای خیابان جیحون برگزار می‌شود.

کد خبر 3670953

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha