۱۲ خرداد ۱۳۹۵، ۱۰:۵۶

افتتاح نخستین فروشگاه نسل جدید رفاه در خراسان شمالی

افتتاح نخستین فروشگاه نسل جدید رفاه در خراسان شمالی

نخستین فروشگاه نسل جدید رفاه در استان خراسان شمالی افتتاح شد. این دویست و بیست و یکمین فروشگاهی است که شرکت فروشگاههای زنجیره‌ای رفاه تاسیس کرده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، آئین افتتاحیه رسمی فروشگاه رفاه بجنورد به عنوان نخستین فروشگاه نسل جدید در استان خراسان شمالی با حضور فرشید گلزاده کرمانی، عضو هیات مدیره و مدیرعامل شرکت رفاه، رئیس شورای شهر خراسان شمالی و رئیس اتاق بازرگانی این استان به صورت رسمی افتتاح شد.

فرشید گلزاده کرمانی، در این مراسم گفت: رایزنی‌های لازم برای برپایی این نوع فروشگاهها در کشورهای دیگر به ویژه کشورهای همسایه انجام شده که این اقدام علاوه بر ارزآوری، موجب روان شدن چرخه تولید در کشور خواهد شد.

مدیرعامل شرکت فروشگاههای زنجیره‌ای رفاه افزود: هم اکنون رایزنی‌های لازم برای راه‌اندازی فروشگاههای رفاه در کشورهای عراق، کویت و همچنین کشورهای CIS انجام شده و در این زمینه کارشناسان خبره کسب و کار این شرکت مشغول به کار هستند.

وی در ادامه با بیان اینکه امروز در بجنورد دویست و بیست و یکمین فروشگاه زنجیره‌ای رفاه به بهره‌برداری می‌رسد، تصریح کرد: در سال گذشته، ۱۰ فروشگاه نسل جدید را راه‌اندازی کردیم که این برنامه برای سال ۹۵، ۴۰ فروشگاه است؛ البته باید توجه داشت که فروشگاه‌های رفاه ویترین کالاهای ایرانی هستند و می‌توانند نقش جدی در حمایت از تولیدکنندگان داخلی داشته باشند.

به گفته گلزاده کرمانی، تولیدکنندگان داخلی مورد حمایت قرار نمی‌گیرند مگر اینکه شبکه توزیع و فروش آنان مدرن شود که بر این اساس کالاهای با کیفیت‌تر و با قیمت پایین عرضه خواهد شد، بر این اساس ماموریت فروشگاههای رفاه، ارتقای سبک زندگی مردم است و این امر در ویژگی فروشگاههای نسل جدید به صورت جذاب و لذت‌بخش طراحی شده است.

وی تصریح کرد: در فروشگاههای جدید، فضاهای مناسبی برای کودکان، سالمندان و سایر اقشار در نظر گرفته شده و با تنوع زیاد کالای مورد نیاز مشتری را با توجه به سلیقه فراهم کرده است.  همچنین ویژگی دیگر فروشگاه های نسل جدید، قرار دادن بخش موادغذایی تازه، میوه و سبزی، بخش پروتئینی، نان سالم و لبنیات سنتی با کیفیت است.

به گفته گلزاده کرمانی، در فروشگاه رفاه بجنورد بیش از چهار هزار و ۵۰۰ قلم کالا با بیش از ۲۰ درصد تخفیف به مشتریان عرضه خواهد شد که این تخفیف‌ها تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه با راه‌اندازی این فروشگاه برای ۷۰ نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد شده است، افزود: در بخش میوه، پروتئینی و سبزی تولید کننده های داخلی حمایت خواهند شد.  البته آمادگی داریم در شهرهای کوچک نیز برای توسعه به صورت مشارکتی کار انجام داده و مشتاق هستیم صاحبان املاک و کسب و کار در زمینه مشارکت فعالیت های اقتصادی با این شرکت همراه باشند.

رئیس هیات مدیره شرکت فروشگاههای زنجیره‌ای رفاه خاطرنشان کرد: در کل کشور سه هزار و ۵۰۰ نفر به صورت مستقیم و هزاران نفر به شکل غیر مستقیم در فروشگاههای رفاه مشغول به کار هستند و این فروشگاهها که بخش خصوصی هستند، بتازگی وارد بورس شده و سالانه حدود هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان فروش دارد.

وی با بیان این که با ارزان فروشی بی‌کیفیت رقابت می‌کنیم گفت: برخی از فروشندگان به صورت دوره‌گردی برخی از کالاها مثل ماهی را به صورت غیربهداشتی در وانت بارها با قیمت ارزان‌تری به فروش می رسانند که ما این امر را به صورت استاندارد و بهداشتی در فروشگاه ها عرضه خواهیم کرد؛ ضمن اینکه کالاهای پروتئینی با کیفیت و با قیمت پایین تر به خریداران عرضه خواهیم کرد که در این قسمت استقبال کننده نیز زیاد داریم.

گلزاده با بیان اینکه تنها در سال گذشته بیش از ۴۰۰ شرکت مجوز برای راه اندازی عرضه کالا گرفته‌اند، گفت: این امر نشان می‌دهد در بازار رقابت زیاد است که تنها با ارائه محصولات با کیفیت و قیمت پایین‌تر بتوانیم موفق باشیم و بخش نظارتی باید بیشتر تقویت کنیم.

وی اظهار داشت: امیدوار هستیم در حوزه موادغذایی و شوینده‌ها بتوانیم ویترین تولید کنندگان در سایر کشورها باشیم؛ البته هم اکنون شرایطی برای مشتریان برای خرید آسانتر فراهم می‌شود که رفاه کارت از جمله این اقدامات است که سازمان ها می توانند به چند شیوه به نیروهای خود خدمات دهند که ما نیز علاوه بر تخفیف‌ها به آنان مبلغی نیز پرداخت خواهیم کرد.

گلزاده همچنین خرید اعتباری را نیر از دیگر اقدامات در راستای کمک به خریداران عنوان و اظهار داشت: مشتریان می توانند بدون اینکه هزینه ای کنند، خرید داشته باشند.  بر این اساس کارت‌های خرید اعتباری باید جایگزین خرید قسطی شود که این امر مانند خرید قسطی، مشکل را به آینده موکول نخواهد کرد.

وی با بیان اینکه باید در سطح کشور مدارس کسب و کار ایجاد می شود افزود: در این راستا به دانش آموزان دانش فروش، توانایی فروش، پرداخت ایده و تبدیل آن به تجاری سازی را یاد خواهیم داد.

مراسم افتتاحیه رسمی فروشگاه نسل جدید رفاه در بجنورد با استقبال مردم همراه بود. همچنین در این مراسم جوایز نفیسی چون یک دستگاه خودرو، ده ها سکه بهار آزادی و لوازم خانگی به مردم اهدا شد. این فروشگاه در زمینی به گستره هزار و ۳۰۰ متر مربع احداث شده است.

کد خبر 3674257

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • فرهاد IR ۱۴:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
      0 0
      با سلام و رود لطف کنید تلفن های فروشکاه رفاه رو هم بنوسید۶