۳۱ خرداد ۱۳۹۵، ۱۳:۳۹

حجت الاسلام محمد علی خسروی:

۳۴ مؤسسه در زمینه آموزش قرآن در نمایشگاه قرآن فعالیت می کنند

۳۴ مؤسسه در زمینه آموزش قرآن در نمایشگاه قرآن فعالیت می کنند

مدیر کمیته مؤسسات و نهادهای غیردولتی بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم از فعالیت ٣٤ مؤسسه در زمینه آموزش قرآن در نمایشگاه قرآن خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام محمد علی خسروی، مدیر کمیته مؤسسات و نهادهای غیردولتی نمایشگاه قرآن گفت: علاوه بر فعالیت ٣٤ مؤسسه در زمینه آموزش قرآن و ١٥ مؤسسه در زمینه تدبر و فهم قرآن، نهادهای عمومی غیردولتی همچون آستان قدس رضوی، مجمع تقریب مذاهب اسلامی، ترجمان وحی و مؤسساتی در زمینه فهم قرآن در نمایشگاه قرآن حضور دارند.

وی با اشاره به بخش عترت بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، اظهارداشت: بخش عترت امسال در نمایشگاه قرآن برای اولین بار به شکل گسترده ای فعالیت می کند. به گونه ای که این بخش به دو قسمت نهج البلاغه و صحیفه سجادیه تقسیم شده است.

حجت الاسلام خسروی، نهج البلاغه و صحیفه سجادیه را مبین فهم قرآن دانست و گفت: عترت در کنار قرآن موجب آشنایی هر چه بیشتر مردم با عترت می شود.

بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم با شعار «به سوی فهم قرآن» از ٢٤ خرداد ماه تا ٨ تیر ماه مصادف با ٧ تا ٢٢ ماه مبارک رمضان به مدت ١٦ روز در رامصلی بزرگ حضرت امام خمینی (ره) از ساعت ١٨ الی ٢٣:٣٠ برگزار خواهد شد.

کد خبر 3690558

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha