۴ مرداد ۱۳۹۵، ۱۶:۰۱

معاون ارشاد بوشهر مطرح کرد:

مبارزه با بازی‌های غیر مجاز رایانه‌ای در بوشهر

مبارزه با بازی‌های غیر مجاز رایانه‌ای در بوشهر

بوشهر - نشست هماهنگی مبارزه با بازی های رایانه‌ای در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر، آنیتا مظفری معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر اظهار داشت: به منظور جلوگیری از آسیب هایی که بازی های رایانه ای غیر مجاز بر کودکان و نوجوانان دارد، می بایست تبلیغات به صورت گسترده با همکاری دستگاه های متولی امر صورت گیرد.

وی اضافه کرد: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی می‌تواند این امکان را فراهم کند تا از طریق نشریات و رسانه‌ها با هدف فرهنگ‌سازی و آگاهی بیشتر جامعه ستونی به این امر اختصاص دهند.

رئیس اداره پیشگیری پلیس فتا با اشاره به اینکه هیچ‌گونه نظارتی بر محتوای بازی‌های رایانه‌ای در استان صورت نمی‌گیرد، گفت: نبود یک بنیاد نظارتی در این خصوص یک خلاء در استان است.

جلالی ثابت اضافه کرد: برگزاری کلاس های آموزشی برای فروشندگان و متصدیان بازی های رایانه ای، تشکیل دوره های آموزشی از سوی آموزش و پرورش برای دانش آموزان و اولیاء آنان ، اطلاع رسانی و ساخت برنامه های مستند با همکاری صدا و سیما از جمله  موارد است که می تواند در آگاه سازی جامعه و جلوگیری از آسیب بازی های رایانه ای غیرمجاز نقش مهمی ایفا کند.

جانشین اداره نظارت بر اماکن عمومی استان گفت: با توجه به اینکه اکثر استفاده کنندگان بازی های رایانه ای قشر دانش آموز می باشند، نقش آموزش و پرورش در آگاهی سازی این قشر بیشتر از دیگر دستگاه ها است.

کد خبر 3723405

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha