۸ مرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۱۰

نمایش مستند «فتنه تکفیری» در شبکه افق

نمایش مستند «فتنه تکفیری» در شبکه افق

مستند «فتنه تکفیری» روایتی از حقیقت اندیشه تکفیر و مشکلاتی که گروه های تروریستی برآمده از این تفکر برای دنیای اسلام به وجود آورده اند، شنبه ۹ مردادماه روی آنتن شبکه افق می رود.

به گزارش خبرگزاری مهر، مستند «فتنه تکفیری» روایتی کامل از تاریخچه گروه های تروریستی تکفیری در منطقه است؛ گروه‌هایی که برآمده از اندیشه وهابی‌گری و تکفیری هستند و در خدمت به استکبار و صهیونیست ها قرار گرفته اند.

فعالیت ارتش جدایی طلب سوریه و فتوای جهاد علیه حکومت سوریه توسط علمای وهابی و تکفیری عربستان، برشمردن اهداف تکفیری ها، حمایت رسانه های غربی از جنگ فرقه ای شیعه و سنی، مصاحبه با علمای سنی در ایران و حمایت های رژیم اشغالگر قدس از داعش از جمله موضوعاتی هستند که در این مستند به آنها پرداخته می شود.

داعش و سایر گروه های تکفیری در حالی تبدیل به بلای جان جهان اسلام شده اند که از نظر آنها نه فقط شیعیان بلکه هر مسلمان و غیر مسلمانی که مخالف عقیده شان باشد واجب القتل است.

آنها فجیع ترین شکنجه ها و کشتارها را در مقابل دوربین انجام می دهند و با افتخار فیلم آن را در سطح گسترده منتشر می کنند و در این بین فقط صهیونیست ها هستند که از فتنه تکفیر در امان مانده اند.

مستند «فتنه تکفیری» با استفاده از نریشن و تصاویر آرشیوی مخاطب را با حقیقت ماجرا در مورد این گروه های تروریستی و ساخته و پرداخته غرب و صهیونیست ها آشنا می کند.

جلال‌الدین کوه دره‌ای تهیه کنندگی و کارگردانی این مستند را بر عهده داشته است.

«فتنه تکفیری» روز شنبه ۹ مرداد ساعت ۲۱.۳۰ به روی آنتن شبکه افق می رود و تکرار آن هم در ساعت های ۸ و ۱۶ روز بعد پخش خواهد شد.

کد خبر 3726627

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha