۲۳ مرداد ۱۳۹۵، ۱۷:۳۶

حکم انتصاب رییس مرکز بسیج صداوسیما صادر شد

حکم انتصاب رییس مرکز بسیج صداوسیما صادر شد

رییس سازمان صداوسیما علی فروغی را به عنوان رییس مرکز بسیج صداوسیما منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، عبدالعلی علی عسکری در حکمی رییس مرکز بسیج صداوسیما را منصوب کرد و در حکم خود بر نقش آفرینی بسیج سازمان صدا و سیما در ماموریت های تولیدی و خبری و فضای مجازی تاکید کرد. 

وی رییس جدید مرکز بسیج رسانه ملی را به فراهم آوردن بستر مناسب برای همکاری با رسانه های انقلابی و شکوفاسازی ظرفیت های آنان مکلف کرده است.

 متن حکم رییس رسانه ملی به شرح زیر است:

«بسمه تعالی

 برادر بسیجی جناب آقای علی فروغی

 نظر به تعهد، شایستگی و سوابق بسیجی و رسانه ای جنابعالی، به موجب این حکم به سمت «رییس مرکز بسیج صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران» منصوب می شوید.

 امید است در تعامل سازنده با سازمان بسیج مستضعفین و سازماندهی نیروهای توانمند بسیج در تحقق ماموریت های رسانه و گسترش روز افزون فرهنگ بسیجی و گفتمان انقلاب اسلامی کوشا باشید. نقش آفرینی بسیج سازمان در ماموریت های تولیدی و خبری و فضای مجازی، ایجاد بستری برای همکاری با جریان رسانه های انقلابی و شکوفاسازی ظرفیت های آنان، نقش آفرینی در جذب، حفظ و تربیت نیروهای جوان مومن انقلابی و کارآمد و ارتقای فضای معنوی و انقلابی و بسیجی در پهنه سازمان از جمله ماموریت های شماست.

بدینوسیله از خدمات ارزشمند و بی شائبه جناب آقای محمود عاطفی در مدت تصدی این مسئولیت قدردانی می کنم.

از خداوند متعال موفقیت روز افزون شما را در پیشبرد اهداف و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تحقق منویات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) مسئلت می دارم.»

علی فروغی دانش آموخته رشته معارف اسلامی و فارغ التحصیل رشته کارشناسی ارشد حقوق عمومی از دانشگاه امام صادق (ع) است و اندیشه های حضرت امام خمینی (ره) و شهید مطهری و ولایت فقیه را در دانشگاه تدریس می کند.

 وی مقالات متعددی در حوزه­ های علوم انسانی (علمی، فرهنگی، رسانه­ ای و...) در نشریه­ ها و سایت­ ها مختلف چاپ کرده است.

فروغی همچنین کتاب اثبات ولایت فقیه در ادله نقلی و عقلی را در مرحله چاپ دارد.

کد خبر 3740186

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha