۳۰ مرداد ۱۳۹۵، ۸:۵۱

مرتضی قیدی در گفتگو به مهر:

فیلمبرداری «اسرافیل» برایم چالش برانگیر است/ همکاری با ۳ پروژه

فیلمبرداری «اسرافیل» برایم چالش برانگیر است/ همکاری با ۳ پروژه

مرتضی قیدی ضمن اعلام خبر پیوستنش به گروه فیلم سینمایی «اسرافیل»، فیلمبرداری این اثر را چالش برانگیز دانست.

مرتضی قیدی فیلمبردار سینما در گفتگو با خبرنگار مهر درباره جدیدترین فعالیت های خود گفت: به تازگی برای فیلمبرداری فیلم سینمایی «اسرافیل» به کارگردانی آیدا پناهنده و تهیه کنندگی مستانه مهاجر دعوت شده ام و فیلمبرداری این اثر از مهر ماه آغاز خواهد شد.

وی با اشاره به بازبینی مکان های فیلمبرداری این اثر افزود: بخشی از این فیلم در تهران و بخشی در خارج از تهران فیلمبرداری خواهد شد. نکته ای که این پروژه را برایم جذاب و البته چالش برانگیز کرده، ایده هایی است که در مورد نورپردازی آن دارم.

قیدی در پایان خاطرنشان کرد: بعد از فیلم سینمایی «ناهید»، «یونس» به کارگردانی وحید وکیلی فر، فیلم سینمایی «مادری» به کارگردانی رقیه توکلی را فیلمبرداری کردم که «مادری» در حال حاضر در مرحله اصلاح رنگ است که توسط نیما دبیرزاده انجام می شود. همچنین به تازگی فیلم  «ناکوک» به کارگردانی امیر پورکیان را هم به پایان رساندم که در مرحله تدوین و صداگذاری است.

«اسرافیل» درامی درباره چالش ها و نیازهای عاطفی و روابط انسانی است. فیلمنامه این اثر، نوشته مشترک آیدا پناهنده و ارسلان امیری است و هدیه تهرانی، مریلا زارعی و پژمان بازغی از بازیگرانی هستند که تاکنون به این فیلم پیوسته اند.

فیلمبرداری فیلم «ناهید» در فستیوال کن مورد توجه منتقدان از جمله منتقد اسکرین دیلی قرار گرفت و مرتضی قیدی در فستیوال تخصصی فیلمبرداری ماناکی جایزه ویژه هیات داوران (دوربین طلایی) را دریافت کرد.

کد خبر 3742601

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha