۳ شهریور ۱۳۹۵، ۱۵:۴۸

رئیس اداره مدارس غیر دولتی آموزش و پرورش کرمان:

کرمان رتبه دوم مدارس غیردولتی از حیث کمی را دارد

کرمان رتبه دوم مدارس غیردولتی از حیث کمی را دارد

کرمان - رئیس اداره مدارس غیر دولتی ومشارکتهای مردمی آموزش و پرورش کرمان از رتبه دوم این استان در بحث مدارس غیردولتی از حیث کمی خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، فریبا اسکندری زاده پیش از ظهر چهارشنبه در همایش کیفیت بخشی به مدارس غیردولتی استان کرمان اظهار کرد: در استان کرمان ۶۶۱ مدرسه غیردولتی، هزار و ۵۰۰ پیش دبستانی، بیش از ۲۰۰ مرکز هیئت امنایی، هزار و ۹۰۰ پیش دبستانی و ۹۶ مدرسه آموزش از راه دور وجود دارد.

وی افزود: استان کرمان بعد از تهران رتبه دوم کشور در بحث مدارس غیردولتی را از حیث کمی دارد.

اسکندری زاده با بیان اینکه مردم راه خود را پیدا کردند که باید در کنار و همراه آموزش و پرورش فعالیت کرده و آن را توسعه دهند، گفت: در بحث کیفی در مدارس غیردولتی باید آموزش علم و مهارت ها و تربیت شهروند خوب در اولویت کار باشد و ان شاءالله برنامه های مدونی در طول سال تحصیلی خواهیم داشت.

وی با اشاره به بحث آوردن مولفین کتب درسی به استان کرمان که در اولویت کار بوده است، گفت: با توجه به نیازسنجی هایی که شده است جلساتی با مولفین داشته ایم که هماهنگی های لازم انجام شده تا در زمان شروع مدارس و هنگامی که معلمان و دبیران ما درگیر آموزش هستند این امر انجام گیرد.

اسکندری کار دیگری که قرار به انجام آن است را برنامه مدرسه معین عنوان کرد و گفت: در حوزه مشارکت های مردمی در مناطق محروم و کم برخوردار از مدارسی که برخوردار هستند کمک هایی به مدارس مناطق محروم که از لحاظ مالی و علمی در سطح پایین تری قرار دارند می شود.

وی از راه اندازی سایت جامع مشارکت های مردمی خبر داد و گفت: به راحتی همکاران می توانند به لینک ها دسترسی داشته و از آن استفاده کنند.

کد خبر 3750965

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha