۱۷ شهریور ۱۳۹۵، ۱۰:۳۵

در جلسه شورای مرکزی مطرح شد؛

تاکید مجمع روحانیون مبارز بر بی‌کفایتی و محکومیت آل سعود

تاکید مجمع روحانیون مبارز بر بی‌کفایتی و محکومیت آل سعود

مجمع روحانیون مبارز ضمن تاکید بر بی‌کفایتی آل سعود در اداره حرمین شریفین، رفتار نسنجیده آنان را که سبب محرومیت ایرانیان از انجام فریضه حج شد محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، جلسه مجمع روحانیون مبارز عصر روز دوشنبه به ریاست رئیس دولت اصلاحات و با حضور اکثریت اعضا برگزار شد.

در ابتدای این جلسه اخبار فرهنگی و سیاسی و اخبار حوزه های علمی مورد توجه اعضا قرار گرفت و پس از آن گزارشی از جلسات اخیر شورای اصلاح طلبان و ساز و کار آینده این شورا به مجمع ارایه شد.

مجمع روحانیون مبارز با توصیه به همگرایی احزاب اصلاح طلب از آنان خواست تا از همه ظرفیت خود برای ایجاد وحدت و همدلی برای آینده سیاسی ایران سربلند استفاده کنند و از طرح مسائل قابل گذشت چشم پوشی کنند.

اعضای مجمع در این جلسه یاد و خاطره شهیدان منا را گرامی داشتند و برای آنان از خداوند متعال روح و رضوان مسئلت کردند.

مجمع روحانیون مبارز ضمن تاکید مجدد بر بی کفایتی آل سعود در اداره حرمین شریفین که در پیام مقام معظم رهبری قاطعانه و با صراحت تبیین شده است و حوادث سال گذشته در اطراف کعبه معظمه و در منا بهترین دلیل آن است، رفتار نسنجیده آنان را که سبب محرومیت ایرانیان از انجام فریضه حج شد، محکوم کرد.

مجمع همچنین با تجلیل از نام و یاد حجت الاسلام والمسلمین واحدی دامغانی عضو این مجمع که سال گذشته در شمار خیل شهیدان منا به دیدار معبود خویش شتافت به خانواده آن مرحوم و تمامی خانواده های شهیدان حج سال گذشته تسلیت گفت.

کد خبر 3763445

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha