۲۰ شهریور ۱۳۹۵، ۲۱:۵۵

نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس:

رفع مشکلات مردم را بدون تعارف مطالبه می‌کنیم

رفع مشکلات مردم را بدون تعارف مطالبه می‌کنیم

بوشهر - نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه رفع مشکلات و محرومیت‌های مردم را بدون تعارف مطالبه می‌کنیم، گفت: همه باید از برکات جمهوری اسلامی بهره مند شوند .

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام عبدالحمید خدری عصر شنبه در بازدید از روستای بندرگاه اظهار داشت: به عنوان اولین نطق رسمی خود در مجلس، خواسته ۴۰ ساله شما را به سمع مسئولین ارشد جمهوری اسلامی ایران رساندیم.

وی اضافه کرد: زمانی که‌ مقرر شد کلنگ زنی فاز دو و سه نیروگاه اتمی بوشهر صورت گیرد، اعلام‌ کردم‌ که اگر مشکل مردم ‌هلیله و بندرگاه حل نشود ما اجازه کلنگ‌زنی نخواهیم داد.

نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: عده‌ای از دوستان ‌بر ما ایراد گرفتند؛ ولی به مطالبه‌گری اعتقاد دارم و همچنین به تدبیر این دولت، باید برای رفع مشکلات تلاش ویژه کنیم.

وی با اشاره به اینکه برای رفع محرومیت‌ها و مشکلات با هیچ کسی تعارفی نداریم، خاطرنشان کرد: برکات نظام‌مقدس جمهوری اسلامی باید شامل حال همه آحاد ملت شود.

خدری ادامه داد: استاندار بوشهر ‌نیز پیگیر این‌موضوع بودند و امروزه با یک ‌تلاش جمعی به یکی از مهمترین خواسته مردم ‌این‌ منطقه رسیدیم.

وی با بیان اینکه کار تمام شده نیست، تصریح کرد: اجرای مصوبات مهم است و انشاالله با نشستی که با استاندار و مدیران کل خواهیم داشت، با همکاری و همفکری همدیگر مشکلات را مرتفع خواهیم کرد.

نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: تا زمان‌حل نهایی این‌مشکل و رضایت مردم‌هلیله و بندرگاه پیگیر خواهیم بود.

کد خبر 3766408

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha