۲۷ شهریور ۱۳۹۵، ۱۳:۵۳

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی مطرح کرد:

پیش‌بینی جمع‌آوری کمک یک‌میلیاردی در جشن عاطفه‌های خراسان شمالی

پیش‌بینی جمع‌آوری کمک یک‌میلیاردی در جشن عاطفه‌های خراسان شمالی

بجنورد- مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: پیش‌بینی می‌شود در جشن عاطفه‌های امسال یک میلیارد تومان کمک‌های نقدی و غیر نقدی از طرف مردم نیکوکار استان جمع‌آوری شود.

 عباس اهرابی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به وجود ۶ هزار و ۶۰۰ دانش‌آموز نیازمند تحت حمایت کمیته امداد استان اظهار کرد: از این تعداد دانش‌آموز، سه هزار و ۲۰۰ نفر در مناطق محروم استان ساکن هستند که حدود چهار میلیارد تومان برای تهیه فرم مدرسه و لوازم‌التحریر این دانش‌آموزان نیاز است.

وی خواستار فرهنگ‌سازی در خصوص ترویج حس نوع‌دوستی و کمک به هم نوع در آستانه شروع سال تحصیلی جدید شد و افزود: متأسفانه امروز قشر آسیب‌پذیر و محروم جامعه بیش‌ازپیش با تنگناها و مشکلات اقتصادی و مالی مواجه‌اند به‌طوری‌که در تأمین نیازهای اولیه زندگی با مشکل مواجه هستند.

مدیرکل کمیته امداد استان از جشن عاطفه‌ها به‌عنوان یک جشن ملی و مناسبتی یادکرد و افزود: از ظرفیت‌های مردمی باید در راستای کمک به محرومان جامعه استفاده شود.

اهرابی تصریح کرد: امسال حدود ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار برای پوشاک دانش‌آموزان و ۱۵۰ میلیون تومان نیز برای هزینه لوازم‌التحریر ۶ هزار و ۶۰۰ دانش‌آموز تحت حمایت این نهاد اختصاص‌یافته است که تنها کفاف حداقل نیاز این دانش‌آموزان را می‌دهد و در این حوزه نیازمند ورود جدی خیران هستیم.

این مسئول با اشاره به وجود پنج هزار یتیم تحت پوشش کمیته امداد خراسان شمالی، گفت: این دانش‌آموزان نیازمند کمک‌هزینه تحصیل و نیز حدود سه هزار خانواده، نیازمند پرداخت اقساط معوقه طرح مسکن روستایی هستند.

مدیرکل کمیته امداد استان بابیان اینکه کمیته امداد استان امسال جشن عاطفه را با رویکرد جدیدی برگزار کرده است، عنوان کرد: امسال پایگاه‌ها حذف‌شده و سعی بر آن است تا کمک‌ها از طریق شماره‌حساب و درگاه‌های اینترنتی جذب شود.

وی کد #۱*۸۸۷۷* برای شماره‌گیری در تلفن همراه و همچنین حساب ۱۴۰۰۵۰۸۰۰۴۰ نزد بانک مسکن به نام کمیته امداد را برای دریافت کمک‌های نقدی مردم در جشن عاطفه‌ها اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، جشن عاطفه‌های امسال طی دو مرحله از ۲۵ شهریورماه جاری آغازشده و تا ۱۰ مهرماه و در مدارس استان ادامه دارد.

کد خبر 3771508

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha