۱۳ مهر ۱۳۹۵، ۱۰:۲۰

مدیر کل کار، تعاون ورفاه اجتماعی استان زنجان:

۲۶۵ تعاونی بانوان در زنجان فعال است

۲۶۵ تعاونی بانوان در زنجان فعال است

زنجان- مدیر کل کار، تعاون ورفاه اجتماعی استان زنجان از وجود ۲۶۵ تعاونی بانوان در استان زنجان خبر دادو گفت: دو هزار و ۶۱۵ نفر در این تعاونی ها مشغول به کار هستند.

احمد غریوی در گفتگو با خبرنگار مهر از وجود ۲۶۵ تعاونی بانوان در استان زنجان خبر داد و افزود: دو هزار و ۶۱۵ نفر عضو این تعاونی ها هستند. 

وی اظهار کرد: از این تعداد ۳۱ تعاونی فرش بانوان می باشد که ۳۸۸ نفر در این تعاونی ها اشتغال دارند. 

مدیر کل کار، تعاون ورفاه اجتماعی استان زنجان گفت: در این راستا تعاونی های بانوان روستایی پنج مورد است و بانوان روستایی در این تعاونی ها فعالیتهای بسیار خوبی و قابل توجهی دارند. 

وی به تعاونی های بانوان اشاره کرد و گفت: خوشبختانه بانوان زنجانی در بحث تعاونی ها فعالیت خوبی دارند ولی باید فعالیت هایشان تسهیل شودو بیش از ۶۵ درصد از تعاونی های فعال در استان زنجان مختص بانوان است.

غریوی تاکید کرد: تعاونی‌ها در اقتصاد نقش بسیار مهمی دارند بنابراین باید به آنها توجه ویژه شود و لزوم توجه به تقویت تعاونی‌ها مورد تأکید اداره کل است و تاکنون اقدامات خوبی هم انجام گرفته است.

وی افزود: این سازمان بر توسعه تعاونی ها در استان تاکید جدی دارد چرا که توجه به این امر مهم باعث توسعه اقتصاد استان می شود. 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان تصریح کرد: توجه و تقویت تعاونی ها باعث ارتقای اقتصاد جامعه و کاهش فقر و آسیب های اجتماعی می شود چرا که تعاون بهترین ابزار برای خروج از فاصله طبقاتی است.

غریوی تاکید کرد: هدف تعاونی ها بر خلاف سایر بنگاه های تجاری و اقتصادی دستیابی به ثروت و سود نیست بلکه تعاونی ها به دنبال بهبود شرایط زندگی هستند.

کد خبر 3786773

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha