۱۱ آبان ۱۳۹۵، ۱۳:۰۸

رئیس هیئت بدمینتون قم در گفتگو با مهر:

تیم بدمینتون قم در لیگ دسته اول مردان کشور شرکت می‌کند

تیم بدمینتون قم در لیگ دسته اول مردان کشور شرکت می‌کند

قم - رئیس هیئت بدمینتون استان قم از حضور تیم بدمینتون قم در فصل جدید لیگ دسته اول بدمینتون مردان کشور خبر داد.

علی پنجه باشی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: مسابقات بدمینتون لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور امسال در ۲ گروه برگزار می‌شود و تیم‌های حاضر در این مسابقات برای معرفی ۲ تیم راه یافته به لیگ برتر کشور با هم رقابت می‌کنند.

وی افزود: تیم بدمینتون قم امسال نیز همانند سال گذشته در این مسابقات حاضر است و بر اساس اعلام فدراسیون بدمینتون در گروه یک این مسابقات قرار گرفته و طی ۲ مرحله رفت و برگشت با حریفان خود مسابقه خواهد داد.

رئیس هیئت بدمینتون استان قم گفت: دور رفت لیگ دسته اول بدمینتون از روز ۱۳ آبان در خراسان شمالی برگزار می‌شود و تیم هیئت بدمینتون استان قم با تیم‌های شهروند ساری، گاز فارس، اردکان یزد، نماینده خراسان شمالی و نماینده تهران همگروه است.

پنجه باشی بیان داشت: تیم بدمینتون قم پس از برگزاری ۵ مسابقه طی روزهای ۱۳ و ۱۴ آبان در خراسان شمالی به قم باز می‌گردد تا تمرینات خود را برای حضور در دور برگشت این مسابقات از سر بگیرد و میزبان دور برگشت نیز در آینده اعلام خواهد شد.

وی عنوان کرد: در گروه دوم نیز که مسابقات دور رفت آن در کردستان برگزار می‌شود تیم‌های دانا ورزش آرین اصفهان، هدف سمنان، نماینده کردستان، نماینده زنجان، نماینده یزد و نماینده سیستان و بلوچستان حضور دارند و این گروه نیز همانند گروه اول، ۲ تیم به مرحله نهایی راه می‌یابند.

رئیس هیئت بدمینتون استان قم تصریح کرد: تیم بدمینتون قم سال گذشته در این مسابقات حاضر بود که در نهایت موفق به صعود از دور گروهی نشد و این تیم امسال نیز با ترکیبی بومی و جوان روانه لیگ دسته اول می‌شود و امیدوار به کسب نتایج قابل قبول توسط این تیم هستیم.

کد خبر 3811833

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha