۲ آذر ۱۳۹۵، ۸:۳۵

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قزوین:

۱۰ شکارچی متخلف در قزوین دستگیر شدند

۱۰ شکارچی متخلف در قزوین دستگیر شدند

قزوین- مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قزوین گفت:۱۰ نفر شکارچی متخلف توسط نیروهای یگان حفاظت اداره حفاظت محیط زیست استان در حوزه های قزوین، آبیک، تاکستان و البرز دستگیر شدند.

سیاوش شمسی پور در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ماموران یگان حفاظت محیط زیست مستقر در حوزه های استحفاظی شهرستان های استان در حین عملیات گشت و کنترل و اجرای قوانین مقررات شکار و صید در حوزه های استحفاظی شهرستان های قزوین، تاکستان، آبیک والبرز موفق شدند ۱۰ نفر شکارچی متخلف را دستگیر کند.

وی افزود: از شکارچیان سه قبضه اسلحه، لاشه یک راس کل وحشی، لاشه ۴ قطعه کبک و۵۲ عدد تخم کبک در حوزه قزوین کشف شد.

شمسی پور بیان کرد: همچنین ماموران یگان حفاظت محیط زیست موفق شدند یک قبضه اسلحه شکاری قاچاق، یک قبضه اسلحه متغیر به غیر و لاشه ۴ قطعه پرنده در حوزه البرز، یک قبضه اسلحه و دو قطعه پوست روباه و خدنگ در حوزه تاکستان، یک قبضه اسلحه در حوزه آبیک و لاشه یک کل وحشی، یک قبضه اسلحه و ۴ قطعه کبک را از شکارچیان متخلف کشف کنند.

وی اظهار داشت: پرونده متخلفین پس از تنظیم صورت مجلس در محل وقوع جرم، جهت بررسی و اعلام حکم به مراجع قضایی مربوطه ارایه شد.

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان قزوین در پایان تاکید کرد: ماموران یگان حفاظت محیط زیست استان به طور مستمر و شبانه روزی و در ایام تعطیل نسبت به انجام عملیات گشت و کنترل در مناطق اقدام و در صورت مشاهده تخلف محیط زیستی با همکاری مراجع قضایی با متخلفان برخورد خواهند کرد.

کد خبر 3830686

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha