۲ دی ۱۳۹۵، ۱۶:۱۶

رئیس اتاق تعاون استان همدان:

۱۰۹ شرکت تعاونی حوزه مسکن در همدان فعالیت دارند

۱۰۹ شرکت تعاونی حوزه مسکن در همدان فعالیت دارند

همدان - رئیس اتاق تعاون استان همدان از فعالیت ۱۰۹ شرکت تعاونی حوزه مسکن در همدان خبر داد و گفت: این تعاونی ها در قالب ۴۲۷ بلوک مشغول فعالیت هستند

رحمان نادی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه ۱۰۹ شرکت تعاونی در حوزه مسکن در همدان در قالب ۴۲۷ بلوک مشغول به فعالیت است، گفت: در حال حاضر ۸ هزار و ۴۱۴ واحد مسکن توسط این تعاونی ها ساخته شده و ۱۹۰ واحد نیز در حال ساخت است.

وی گفت: ۱۱۸ واحد آماده واگذاری است و ۷ هزار و ۶۳۹ واحد نیز فروش اقساطی داشته‌اند.

نادی بابیان اینکه تحویل ۸ هزار و ۹۶ واحد نیز قطعی شده و متقاضیان در آنها ساکن شده‌اند، گفت: در شهرستان همدان ۴ هزار و ۴۵۲ واحد مسکن مهر احداثی در قالب ۷۰ شرکت تعاونی وجود دارد.

نادی اظهار داشت: تاکنون ۴ هزار و ۲۵۱ واحد مسکن مهر در همدان تحویل متقاضیان داده شده و ۱۱ واحد نیز آماده تحویل است.

وی با بیان اینکه ۱۹۰ واحد در شهر همدان در حال ساخت است، ادامه داد: ۴ هزار و ۳۰۷ واحد فروش اقساطی داشته‌اند که در قالب ۲۳۶ بلوک بوده است.

نادی پیشرفت فیزیکی واحدهای مسکن مهر شهر همدان را ۹۷ درصد عنوان کرد و گفت: متقاضیان مسکن مهر عمدتاً کسانی هستند که وضع مالی مناسب و اشرافیت به قانون ندارند و با مشکلات عدیده‌ای مواجه هستند.

وی عنوان کرد: برای حل مشکلات آنان مرکز داوری در اتاق تعاون استان با حضور ۹ داور تشکیل و در این رابطه تاکنون ۲۰۰ فقره داوری و حل اختلاف انجام شده است.

رئیس اتاق تعاون استان همدان لزوم آماده‌سازی و محوطه‌سازی مسکن مهر، مطالبه حق‌الزحمه مهندسان ناظر، حق الاجاره زمین‌ها و انشعابات برق و گاز را از جمله مشکلات این واحدها عنوان کرد.

کد خبر 3856805

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha